انیمیشن و قصه

انیمیشن پیرمرد و قارچ

انیمیشن تماشایی وبامزه پیرمرد و قارچ

 

انیمیشن پیرمرد و قارچ

در انیمیشن و کارتون‌ها، شخصیت‌های کارتونی تنها نیستند و خانواده و دوستانی دارند. آن‌ها همواره نسبت به عزیزان خود وفادارند و صادقانه با آن‌ها صحبت می‌کنند.تماشای این رفتار شخصیت‌های کارتونی قطعاً بر ذهن کودکان اثر خواهدگذاشت و سبب خواهد شد که بچه‌ها همواره با والدینشان صادقانه رفتار کنند. انیمیشن پیرمرد و قارچ نمونه ای از این انیمیشن هاست.

پیرمرد و قارچ

در نزدیکی یک جنگل بزرگ و سرسبز پیرمردی با دخترش زندگی می کرد.یک روز پیرمرد به جنگل رفت تا قارچ جمع آوری کند. پیرمرد مشغول چیدن قارچ شد. یک قارچ چید و تو سبدش گذاشت. همینطور که در حال چیدن قارچ بود که یک حلزون اومد و شروع کرد به خوردن قارچی که تو سبد بود. پیرمرد با دیدن این صحنه عصبانی شد. ی شاخه خشک شده درخت رو برداشت و با اون شروع کرد حلزون رو زدن اما حلزون همینطور به خوردن قارچ ادامه داد.

پیرمرد که دید حلزون حتی با اینکه کتک خورد ولی باز به خوردن قارچ ادامه داد، از چیدن قارچ منصرف شد. دختر پیرمرد اومد و بذری به او داد تا آن را بکارد.پیرمرد بذر را کاشت و بعد آب داد. طولی نکشید که بذر بزرگ شد و از خاک بیرون زد و تبدیل به یک بوته کاهو شد. وقتی بوته کاهو کامل رشد کرد و بزرگ شد پیرمرد یکسری از برگ هاشو چید و تو سبد گذاشت و به راه افتاد.

پیرمرد گه می خواست به خانه برگردد، دید که حلزون همچنان مشغول خوردن قارچ هست وقتی سبد کاهو رو روی زمین گذاشت حلزون اومد و از کاهو هم خورد. پیرمرد نگاهی به سبدی که برای چیدن قارچ به جنگل آورده بود، انداخت و دید سبد خالی هست و قارچی ندارد. ناراحت شد و بقیه کاهو ها رو هم روی زمین ریخت تا همه رو  خلزون بخوره.حلزون رفت و بعد از مدتی حلزون با یک قارچ برگشت و قارچ رو به پیرمرد داد. پیرمرد خوشحال شد و حلزون رو نوازش کرد. اونها دیگه با هم دوست شده بودند.

برای دیدن انیمیشن های مشابه و انیمیشن های دیدنی دیگر حتما از سایت هاگ دیدن فرمایید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا