سازمان نظام مهندسی

سمینار بهره‌وری تولید قارچ

برگزاری کلاس آموزشی افزایش راندمان تولید قارچ توسط سازمان نظام مهندسی

سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، سمینار بهره‌وری تولید قارچ را بصورت تخصصی برای بهسازی زیرساخت‌های صنعت تولید قارچ، تحت عنوان “کمپوستینگ تا برداشت” در آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

شرایط تولید و تقاضای قارچ در کشور

به گزارش خبرگزاری هاگ- با توجه به شرایط حال حاضر کشور و افزایش تقاضای قارچ خوراکی، سرمایه گزاری برای تولید این محصول افزایش‌ یافته و همین امر باعث توسعه چشمگیر احداث واحدهای پرورش قارچ خوراکی دکمه‌ای در چند سال اخیر شده است.

برای پیشرفت و حرکت روبه‌جلو در این بخش لازم است با دانش روز دنیا آشنا باشیم تا تولیدکنندگان بتوانند با بهره‌مندی از این اطلاعات موانع و مشکلات در تولید و برداشت و بازاریابی را حل‌وفصل نمایند.

 

زمان برگزرای و نحوه شرکت در سمینار افزایش بهره وری

در همین رابطه و با توجه به نیازهای موجود، سازمان نظام‌مهندسی سمینار ملی تخصصی زیرساخت‌های افزایش بهره‌وری تولید قارچ “کمپوستینگ تا برداشت” را به‌منظور آشنایی تولیدکنندگان با مباحث روز تولید قارچ و کمپوست در دنیا با تدریس جناب آقای مهندس محمدرضا میرزاده “مدیر تولید سابق و مشاور فعلی مجموعه قارچ ملارد و مدیر تضمین کیفیت کمپوستینگ اسکاتو و مجموعه تولید قارچ مایسیلیا در کشور استرالیا” در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آبان ماه 1397 برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در سمینار فوق‌ الذکر، می‌توانند برای ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ 19 آبان ماه 1397 با کارشناسان آموزش سازمان نظام مهندسی با شماره 021-88535580 تماس حاصل نمایند.


گزارش برگزاری سمینار

با گزارش اختصاصی رسانه هاگ از برگزاری سمینار ملی تخصصی زیرساخت‌های افزایش بهره‌وری تولید قارچ “کمپوستینگ تا برداشت” همرا ما باشید.

 


مصاحبه با دکتر فتاحی در حاشیه سمینار افزایش تولید قارچ

مصاحبه اختصاصی رسانه هاگ، توسط مهندس خوش خبر با جناب آقای دکتر فتاحی، مشاور استراتژی شرکت سهیل کمپوست و قارچ سحر در حاشیه سمینار افزایش تولید قارچ که در آبان 1397 برگزار گردید.

 

 

گزارشات و اخبار مربوط به سازمان نظام مهندسی درحوزه صنعت قارچ کشور را از قاب رسانه هاگ دنبال نمایید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا