اطلاعیه‌های صنعت قارچ

به خانه بر می گردیم

قارچ در بخش آشپزی برنامه به خانه برمی‌گردیم

به خانه بر می گردیم برنامه ای است که در ساعت 16:45 دقیقه از شبکه تهران پخش می شود در این مقاله سعی شده است تاریخ دقیق بخش آشپزی مربوط به قارچ به خانه بر می گردیم اطلاع رسانی شود.

روز چهارشنبه مورخ ١٣٩٩/٠١/۲۷ ساعت 16:45  بخش آشپزی آموزش برگر گیاهی با قارچ است.

با تشکر (روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

برنامه آشپزی با قارچ خوراکی خبرگزاری هاگ به اطلاع شما می‌رساند:

روز یکشنبه مورخ ١٣٩٩/۰۲/۱۴ ساعت 16:45 در برنامه به خانه برمی‌گردیم از شبکه پنج سیما، بخش آشپزی آموزش خوراک دال عدس می‌باشد.

با تشکر (روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

به اطلاع می‌رساند:

روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷، بخش آشپزی برنامه به خانه برمی‌گردیم از شبکه ٥ سیما، آموزش انواع غذا با قارچ و تأثیر فراوان این محصول بر تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد بود.

(روابط عمومی انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

با سلام خدمت پرورش‌دهندگان محترم قارچ خوراکی، به اطلاع می‌رساند:

به اطلاع می‌رساند:
از سلسله برنامه‌های به خانه برمی گردیم شبکه ٥ سیما با رویکرد فرهنگ‌سازی و افزایش سرانه مصرف قارچ در بین خانوارهای ایرانی به استحضار می‌رساند، بخش آشپزی برنامه روز دوشنبه مورخ ١٣٩٨/٠٥/٠٧ ساعت ١٧، به‌طور اختصاصی آموزش دلمه قارچ همراه سس انبه می‌باشد و آشپز محترم برنامه به‌طور کامل از خواص قارچ برای بیماری‌های مختلف بخصوص دیابت صحبت خواهند کرد.

با سلام خدمت پرورش‌دهندگان محترم قارچ خوراکی

از سلسله برنامه‌های به خانه‌برمی گردیم شبکه ٥ سیما با رویکرد فرهنگ‌سازی و افزایش سرانه مصرف قارچ در بین خانوارهای  ایرانی به استحضار می‌رساند، بخش آشپزی برنامه روز یکشنبه مورخ ١٣٩٨/٠٥/٠٦ ساعت ١٧، به‌طور اختصاصی آموزش کتلت قارچ و قارچ سوخاری می‌باشد.

با سلام خدمت پرورش‌دهندگان محترم قارچ خوراکی

به اطلاع می‌رساند:

از سلسله برنامه‌های به خانه برمی گردیم شبکه ٥ سیما با رویکرد فرهنگ‌سازی و افزایش سرانه مصرف قارچ در بین خانوارهای ایرانی به استحضار می‌رساند، بخش آشپزی برنامه روز شنبه مورخ ١٣٩٨/٠٥/٠٥ ساعت ١٧، به‌طور اختصاصی آموزش کوفته با قارچ است، نکته جالب‌توجه این بخش استفاده از گوشت بوقلمون است.

به اطلاع می‌رساند:

از سلسله برنامه‌های به خانه برمی گردیم شبکه ٥ سیما با رویکرد فرهنگ‌سازی و افزایش سرانه مصرف قارچ در بین خانوارهای ایرانی به استحضار می‌رساند، بخش آشپزی برنامه روز دوشنبه مورخ ١٣٩٨/٠٤/٣١ ساعت ١٧، به‌طور اختصاصی آموزش نان مغز دار با قارچ می‌باشد.

همچنین بخش آشپزی برنامه روز سه شنبه مورخ ١٣٩٨/٠٥/١ ساعت ١٧، در کنار غذای اصلی که دمپختک می‌باشد دستور آموزش سالاد و ترش قارچ می‌باشد.

با سلام خدمت پرورش‌دهندگان محترم قارچ خوراکی

به اطلاع می‌رساند:
از سلسله برنامه‌های به خانه برمی گردیم شبکه ٥ سیما با رویکرد فرهنگ‌سازی و افزایش سرانه مصرف قارچ در بین خانوارهای ایرانی به استحضار می‌رساند، بخش آشپزی برنامه روز شنبه مورخ ١٣٩٨/٠٤/٢٩ ساعت ١٧، آموزش خورشت قارچ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بخش اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ دنبال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا