اطلاعیه‌های صنعت قارچ

برنامه عصر خانواده درباره قارچ خوراکی

اطلاعیه های انجمن پیرامون آموزش آشپزی با قارچ در برنامه عصر خانواده

برنامه عصر خانواده درباره قارچ خوراکی تلاش انجمن صنفی قارچ برای فرهنگ سازی مصرف قارچ است. تداوم و استمرار اینگونه برنامه ها نقش بسزایی در بالابردن سطح سرانه مصرف قارچ در جامعه دارد.

برنامه عصر خانواده در بیست و نهمین روز از تیرماه سال ۹۹ پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومي انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراكي ايران روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ ساعت ۱۸:۰۰ در برنامه عصرخانواده از شبكه دوسيما، بخش آشپزی، آموزش غذا با قارچ می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومي انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراكي ايران:

روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ ساعت ۱۸:۰۰ در برنامه عصر خانواده از شبكه دو سيما، مجری و کارشناس برنامه در خصوص خواص استفاده از قارچ صحبت خواهند نمود همچنین بخش آشپزی، آموزش غذا با قارچ است.

روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ساعت ۱۸:۰۰ در برنامه عصر خانواده از شبكه دو سيما، مجری و کارشناس برنامه در خصوص خواص استفاده از قارچ برای کودکان صحبت خواهند نمود. همچنین بخش آشپزی با قارچ، آموزش غذا برای کودکان می‌باشد.
با تشكر

روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸: ۱۰ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، مجری و کارشناس برنامه در خصوص مزایای استفاده از قارچ در ماه مبارک رمضان صحبت خواهند نمود.

با تشکر
(روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ ساعت ۱۸: ۱۰ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، بخش آشپزی آموزش سوپ قارچ به مناسبت نزدیکی به ماه مبارک رمضان است و متخصص تغذیه در خصوص مزایای استفاده از قارچ صحبت خواهند نمود.

باتشکر
(روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱/۳۱ ساعت ۱۸: ۱۰ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، بخش آشپزی آموزش شامی با قارچ است.

با تشکر (روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

روز سه‌شنبه مورخ ١٣٩٩/٠١/١٩ ساعت ١٨:١٠ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، بخش آشپزی آموزش اسپاگتی با سس آلفردو با قارچ می‌باشد و متخصص تغذیه در خصوص مزایای استفاده از قارچ صحبت خواهند نمود.
با تشکر
(روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)
برنامه عصر خانواده درباره قارچ خوراکی
برنامه عصر خانواده درباره قارچ خوراکی

روز سه شنبه مورخ ١٣٩٨/١٢/٢٠  ساعت ١٨:١٠ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، بخش آشپزی آموزش غذا با قارچ می‌باشد و متخصص تغذیه در خصوص مزایای استفاده از قارچ در جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا صحبت خواهند نمود.

با تشکر (روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

روز دوشنبه مورخ ١٣٩٨/١٢/١٢  ساعت ١٨:١٠ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، بخش آشپزی آموزش غذا با قارچ و در بخش کارشناسی ، کارشناس تغذیه در خصوص خواص بی نظیر قارچ در تقویت سیستم ایمنی صحبت خواهند نمود. با تشکر  (روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

روز دوشنبه مورخ ١٣٩٨/١٢/٠٥  ساعت ١٨:١٠ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، بخش آشپزی آموزش غذا با قارچ با تاکید بر خواص آنتی اکسیدانی قارچ خواهد بود و مستند کوتاهی از کارخانه تولید بلنچ واحد قارچینو پخش خواهد شد.

با تشکر

(روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

روز دوشنبه مورخ ١٣٩٨/١١/٠٧ ساعت ١٨:١٠ در برنامه عصر خانواده از شبکه دو سیما، بخش آشپزی آموزش غذا با قارچ خواهد بود و مستند کوتاهی از مراحل تولید بذر از واحد کشت
و صنعت سحر و مستند کوتاهی از کارخانه کمپوست سهیل پخش خواهد شد.

با تشکر (روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

در برنامه عصر خانواده بخش اول، مستند بازدید از کارخانه قارچ که تمام مراحل تولید قارچ نشان داده خواهد شد. بخش بعد، کارشناس تغذیه در خصوص خواص قارچ صحبت خواهد کرد و در بخش انتهایی نیز، بخش آشپزی با قارچ خواهد بود.

با تشکر انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران

برنامه عصر خانواده، شبکه دو سیما، روز یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ساعت ۱۸

فردا یکشنبه در برنامه عصر خانواده که از شبکه دو سیما پخش می‌شود قرار است در بخش اول، مستند بازدید از کارخانه قارچ را نمایش خواهد داد که در آن تمام مراحل تولید قارچ نشان داده خواهد شد. بخش بعد، کارشناس تغذیه در خصوص خواص قارچ صحبت خواهد کرد و در بخش انتهایی نیز، بخش آشپزی با قارچ خواهد بود.

اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا