آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : خوراک مرغ و قارچ

آشپزی با قارچ : دستور پخت خوراک مرغ و قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم دستور پخت خوراک مرغ با قارچ است. در ادامه با طرز تهیه این خوراک مرغ و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

قارچ: ۷۵۰ گرم
سینه مرغ: ۵۰۰ گرم
آب: ۲ پیمانه
سس مایونز یا خامه‌ ترش: ۱/۲ پیمانه
پیاز: ۱ عدد
آرد: ۲ قاشق غذاخوری
کره: ۲ قاشق سوپ‌ خوری
شوید تازه: به مقدار لازم
نمک و فلفل: به میزان دلخواه

طرز تهیه:

برای تهیه خوراک مرغ و قارچ، کره را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا آب شود؛ سپس پیاز را خورد کنید و داخل تابه بریزید و تفت دهید تا طلایی رنگ شود. آنگاه سینه مرغ را مربع مربع برش کوچک بدهید و به مواد تابه اضافه کنید و تفت دهید تا رنگش تغییر کند و احساس کنید پوست روی آن با تفت پخته است.
قارچ‌ها را نیز خورد کنید داخل تابه بریزید تا آبش تبخیر شود و با تفت دادن مقداری سرخ شود. سپس در کاسه‌ای خامه‌ترش یا سس مایونز را به همراه آرد هم بزنید و داخل تابه بریزید و آب و نمک و فلفل را هم به آن اضافه کنید و زیر شعله اجاق را کم کنید تا خوراک قارچ و مرغ به‌ تدریج پخته شود و به اصطلاح جا بیفتد، در مدت زمان ۳۰ دقیقه و هنگامی که به غلظت مورد نظرتان رسید، شوید خورد شده را داخل تابه بریزید. سپس خوراک را بدر کنار چند تکه نان سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا