غذای ایرانی با قارچ

آموزش آشپزی : دست پیچ قارچ و لوبیا و فلفل

آشپزی با قارچ : طرز تهیه دست پیچ قارچ و لوبیا و فلفل

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه دست پیچ قارچ و لوبیا و فلفل را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که یک پیش غذا یا میان وعده لذیذ و خوشمزه می باشد. دست پیچی که امروز قصد آموزش دستور پخت آن را داریم فاقد گوشت بوده و پروتئین ان با قارچ تامین می شود، از این رو یک غذای گیاهی محسوب می شود و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین می باشد. لطفا در ادامه با طرز تهیه دست پیچ قارچ و لوبیا و فلفل لذیذ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  1. قارچ آب‌پز: 4 عدد
  2. لوبیا سفید پخته: 550 گرم
  3. سس قارچ: 1/4 فنجان
  4. روغن‌ زیتون3 قاشق غذاخوری
  5. سیر 4 قطعه شده: 2 حبه
  6. نمک1/4 قاشق مرباخوری
  7. پودر چیلی1 قاشق مرباخوری
  8. برگ اسفناج تازه: 2 فنجان
  9. سس سالاد ایتالیایی1 قاشق غذاخوری
  10. پنیرفتا120 گرم
  11. پنیر پارمیزان120 گرم
  12. نان ترتیلا یا نان لواش نرم و تازه دایره شکل به قطر 20 سانت

طرز تهیه:

یکی از انواع سسهایی را که میپسندید انتخاب کنید و با برس روی قارچ‌ها بمالید و یک ربع استراحت دهید. لوبیا و سیر و روغن‌زیتون و پودر چیلی و نمک را در مخلوط‌کن کمی بزنید و کنار بگذارید. اسفناج‌ها را در یک قاشق سس خیس کنیدقارچ‌ها را در توری با فاصله 10 سانت از حرارت چند دقیقه کباب کنید و بعد حلقه‌حلقه کنید.

مخلوط لوبیا را روی یک سوم ورقه‌های نان بریزید و تکه‌های قارچ و مخلوط اسفناج و در آخر پنیر را روی آن بریزید و به شکل رولت بپیچید. حالا دست پیچ قارچ و لوبیا و فلفل ما آماده سرو کردن می باشد.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر غذای ایرانی با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا