آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : شاتوبریان با سس قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه شاتوبریان با سس قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم شاتوربریان قارچ است. شاتوبریان با سس قارچ نوعی غذای انگیلیسی است که از برشهای ورقه ای فیله گاو یا گوساله تهیه می شود. همراه ما باشید با طرز تهیه شاتوبریان قارچ خوشمزه و لذیذ.

مواد لازم:

گوشت فیله: 800 گرم
سس قارچ1 لیوان
کره: 150 گرم
روغن‌ زیتون50 گرم
نمک و فلفل: به میزان لازم
آرد: 3 قاشق
شیر: 1 لیوان

 

طرز تهیه:

کره را با آرد تفت دهید سپس خامه را با شیر مخلوط کرده و به آن اضافه می‌کنیم. سپس خردل را افزوده، هم می‌زنیم؛ بعد از آن قارچ را که ریز کرده و تفت‌ داده‌ایم درون مایع ریخته و نمک و فلفل به آن اضافه می‌کنیم.

سس نباید زیاد غلیظ باشد اگر غلیظ بود می‌توانید آن را با یک لیوان آب‌ گوشت رقیق کنید. گوشت فیله را به چهار قسمت بریده و با گوشت‌ کوب کوبیده تا به شکل گرد منظم درآوردهآنگاه دو طرف آن را آغشته به نمک و فلفل کرده دو طرف گوشت را یکی‌یکی در تابه خوب برشته کرده. حالا شاتوبریان ما آماده است و باید آن را در ظرف مناسب چیده و سس را روی آن ریخته و اطراف آن را با جعفری و سیب‌زمینی سرخ‌شده تزئین کنید.

نوش جان


امیدواریم که از طبخ و میل کردن این شاتوبریان با سس قارچ خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ، را با ما در میان بگذارید. در مقاله انواع سس قارچ میتوانید با انواع دیگر سس قارچ نیز آشنا شوید.
اگر مایل به تهیه انواع مختلف قارچ دکمه ای، صدفی، شیتاکه، یا هر نوع قارچ اگزوتیک دیگری هستید به  هاگ مارکت  مراجعه نمایید و با سرعت بهترین قارچها را تهیه کنید
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا