حوادث صنعت قارچ

آتش سوزی در انبار کارخانه قارچ در شهرکرد

ساعت ۱۵ امروز حریق مهیب و گسترده انبار کارخانه قارچ در شهرکرد را فراگرفته است

آتش سوزی در انبار کارخانه قارچ در شهرکرد، از ساعت ۱۵ امروز حریق مهیب و گسترده انبار کارخانه قارچ در شهرکرد را فراگرفته است. خوشبختانه آتش‌سوزی انبار کارخانه قارچ شهرستان شهرکرد، با تلاش ۲۴ ساعته آتش‌نشانان این آتش‌سوزی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- مجید علی پور، مدیرعامل آتش‌نشانی شهرکرد،  در جزییات بیشتر این اتفاق اضافه کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد به‌محض اطلاع در محل حادثه حضور یافته‌اند و در حال اطفاء حریق هستند.

شرایط سخت اطفاء حریق

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرکرد بابیان اینکه علت آتش‌سوزی تاکنون مشخص نشده است، بیان کرد: حجم عظیمی از این انبار شامل کاه و کلش است که مراحل اطفاء حریق را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد در توضیحات این خیر گفت: ساعتی قبل آتش در انبار کارخانه قارچ شهرستان شهرکرد مهار شد.

مجید علی پور در خصوص آتش سوزی در انبار کارخانه قارچ و جزییات این حادثه گفت: کنترل آتش و جلوگیری از نفوذ آتش به انبارهای مجاور مهم‌ترین ثمره این تلاش ۲۴ ساعته می‌باشد و در ادامه ضمن تشکر از تلاش همکاران،  گفت: علت آتش‌سوزی و میزان خسارت در دست بررسی است.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.

پیشنهاد می شود تمام واحدهای کمپوست از سیستم اطفای حریق هوشمند و مکانیزه استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا