تکنولوژی در صنعت قارچ

خط انتقال قارچ های برداشت شده سالن پرورش

هوشمندسازی خط انتقال قارچ

خط انتقال قارچ از سالن برداشت و تفكيك آن

 

فیلم خط انتقال قارچ از سالن برداشت و تفکیک آن ها، دستگاه های استفاده شده تمام اتوماتیک در این مرحله رانمایش می‌دهد.

یکی از مواردی که امروزه مورد توجه تولیدکنندگان قارچ قرار گرفته است، هوشمندسازی سالن پرورش قارچ است. از مزایای این روش، افزایش میزان تولید و کیفیت قارچ های تولید شده و استفاده کمتر از نیروی انسانی را می توان نام برد.

هوشمند سازی سالن پرورش قارچ یک سرمایه گزاری مهم قلمداد می‌شود که علاوه بر موارد گفته شده 20 تا 30 درصد می تواند حجم تولید قارچ را افزایش دهد. هزینه‌های تولیدی سالن پرورش قارچ در بلند مدت کاهش می‌یابد و میزان کنترل بر فعالیت‌های سالن بیشتر می شود.

یکی از مواردی که دغدغه بسیاری از فعالان در حوزه پرورش قارچ است، استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های تمام اتوماتیک است.

در ویدئویی که تهیه شد، خط انتقال قارچ از سالن برداشت و تفکیک آن برحسب درجه‌بندی و سایز با سرعت ١٥تن در ساعت را  مشاهده نمودید.

در این فیلم شما تنها دستگاه هوشمند انتقال قارچ ها از سالن برداشت تا بسته بندی را مشاهده کردید در حالی که دستگاه ها و تجهیزات بسیاری در این شغل وجود دارد که می تواند به تولید کنندگان و فعالان در این صنعت کمک نماید.

استفاده از این تجهیزات منجر به افزایش کیفیت و یک دست بودن قارچ های جدا شده و بسته‌بندی شده می گردد. افزایش کیفیت محصول رقابت پذیری در این حوزه را فزونی می بخشد.

در این خط انتقال کاملا مکانیزه، در ابتدا قارچ‌ها بر اساس سایز تفکیک می‌شوند و سپس بسته‌بندی شده و به بازار مصرف ارسال می‌گردند.

 

تکنولوژی در صنعت قارچ را در رکاب هاگ تماشا کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا