گزارش ویژه

نمایشگاه آگروفود 1400

28th International Exhibition of Food,Food tech. & Agriculture

بر اساس سنت پیشین صنعت غذا و کشاورزی کشور، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی غذا، تکنولوژی غذا و کشاورزی -نمایشگاه آگروفود 1400 – از مورخ 31 شهریور لغایت 3 مهر ماه سال 1400 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد.

هاگ با اعزام تیم گزارشگری خود تلاش کرده است تا لحظات به یاد ماندنی از این واقعه بزرگ تخصصی – اقتصادی کشور را به تصویر بکشد.

به اذعان برخی حاضرین و شرکت کنندگان در نمایشگاه آگروفود 1400، نمایشگاه امسال از رونق بیشتری در قیاس با سال گذشته برخوردار بوده است.

نمایشگاه آگروفود 1400

نمایشگاه آگروفود 1400

نمایشگاه آگروفود 1400

ویدیوی کوتاه از نمایشگاه امسال:

گزارش آغاز نمایشگاه آگروفود تهران سال 1397:

آغاز بکار بیست و پنجمین دوره نمایشگاه آگروفود تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته – ایران آگروفود ۲۰۱۸ از تاریخ ۸ تیر ماه سال 1397 تا روز ۱۱ تیرماه سال ۱۳۹۷ توسط شرکت پالار سامانه و همکاران خارجی آن با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برای بیست و پنجمین سال متوالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

همچنین می‌توانید مهم ترین جزئیات برگزاری و همچنین گزارش ویژه سایر نمایشگاه های آگروفود که در سال های مختلف برگزار شده است را در دانشنامه هاگ مطالعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا