پیش غذا و دسر با قارچ

بروسکتا با سس قارچ لذیذ و جذاب

این میان وعده خوشمزه بدون گوشت بوده و یک غذای گیاهی محسوب می شود

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ و جذاب و طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه یک میان وعده به سبک کافه ای را برای شما در نظر گرفته ایم یعنی بروسکتا با سس قارچ که نوعی تست است. این میان وعده خوشمزه بدون گوشت بوده و یک غذای گیاهی محسوب می شود، از این رو گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین می باشد. لطفا در ادامه با طرز تهیه این تست خوشمزه بروسکتا با سس قارچ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  1. روغن زیتون: به مقدار لازم
  2. سیر: 1 حبه
  3. قارچ (ورقه‌ای خرد شده): 300 گرم
  4. جعفری (خردشده): 1/4 پیمانه
  5. فلفل تند (خرد شده):1 عدد
  6. قرص عصاره سبزیجات: 1 عدد
  7. نان تست: 8 عدد

 

طرز تهیه:

ابتدا روغن‌ زیتون را در تابه‌ای مناسب ریخته و بر روی حرارت قرار دهید. سیر را به آن افزوده و کمی تفت دهید. قارچ خورد شده را به تابه اضافه کرده و تفت دهید تا آبِ آن تبخیر شود. سپس جعفری را به همراه فلفل تند به مواد بالا افزوده و مخلوط کنید. قرص عصاره سبزیجات را نیز بی افزایید. حال روی نان‌ های تست را به وسیله قلم‌مو به مقداری روغن‌ زیتون آغشته کرده، سپس از مخلوط بالا روی آن بریزید و سرو کنید.

نوش جان!


امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید. در مقاله انواع سس قارچ میتوانید با انواع دیگر سس قارچ نیز آشنا شوید.
اگر مایل به تهیه انواع مختلف قارچ دکمه ای، صدفی، شیتاکه، یا هر نوع قارچ اگزوتیک دیگری هستید به  هاگ مارکت  مراجعه نمایید و با سرعت بهترین قارچها را تهیه کنید
برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا