پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : تست قارچ و پنیر

آشپزی با قارچ : طرز تهیه تست قارچ و پنیر

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و جذاب و طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه یک میان وعده به سبک کافه ها را برای شما در نظر گرفته ایم یعنی تست قارچ و پنیر. این میان وعده خوشمزه بدون گوشت بوده و یک غذای گیاهی محسوب می شود، از این رو گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین می باشد. همچنین می توان آن را به عنوان شام سبک یا صبحانه نیز سرد نمود. لطفا در ادامه با طرز تهیه این تست قارچ و پنیر خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه تست قارچ و پنیر:

یک قاشق غذاخوری کره

یک حبه سیر رنده شده  ( ۲ ترفند جالب و آسان برای پوست کندن سیر)

۲۰۰ گرم قارچ تازه خرد شده

یک قاشق غذاخوری سس سویا

نمک و فلفل به میزان لازم

۴ تکه نان تست

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

یک‌ سوم فنجان پنیر پارمسان رنده‌ شده

۲ قاشق چایخوری جعفری خرد شده تازه

 

طرز تهیه و دستور پخت تست قارچ و پنیر:

۱- یک تابه بزرگ را روی حرارت متوسط بگذارید. وقتی داغ شد، کره را اضافه کنید و بگذارید آب شود. سیر را اضافه کنید و تفت دهید.

۲ – قارچ‌ها را اضافه کنید و برای ۵ دقیقه تفت دهید یا تا زمانی که قهوه‌ای و ترد شوند. بعد سس سویا را اضافه کنید و هم بزنید. برای یک تا ۲ دقیقه به پخت ادامه دهید. گاه‌به‌گاه آن را هم بزنید تا جایی که تقریبا آبش تبخیر شود. نمک و فلفل را اضافه کنید و حرارت را کم کنید.

۳- دو طرف نان تست‌ها را روغن زیتون بمالید. داخل سینی فر قرار دهید و برای ۲ تا ۳ دقیقه در فر بگذارید تا برشته شود. از فر بیرون بیاورید و طرف دیگر را هم به همین ترتیب تست کنید.

۴- پنیر پارمسان رنده شده را روی هر تکه از نان‌ها اضافه کنید و قارچ‌ ها را روی آن بریزید، جعفری خرد شده را روی آنها بپاشید و سرو کنید.

نوش جان! امیدواریم از این غذای گیاهی لذت برده باشید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا