آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : خوراک قارچ و سیب زمینی

آشپزی با قارچ : دستور پخت خوراک قارچ و سیب زمینی (سیکولو)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک خوراک جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک سیب زمینی و قارچ است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

سیب‌زمینی: ۶۷۵ گرم
روغن‌زیتون: ۱ قاشق غذاخوری
فلفل: ۱ عدد
سیر: ۲ حبه
فلفل دلمه‌ای: ۱ عدد
قارچ: ۷۵ گرم
گوجه‌فرنگی: ۳ عدد
سس ووسترشر: ۱ قاشق غذاخوری
ریحان خورد شده: ۲ قاشق غذاخوری
نمک: به میزان لازم
فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه:

ابتدا در قابلمه‌ ای مناسب مقداری آب  و نمک بریزید و بگذارید جوش بیاید. سپس سیب زمینی‌ها را در قابلمه بریزید و قابلمه را به مدت ۱۰ دقیقه روی حرارت گاز قرار دهید؛ بعد از مدت زمان ذکر شده سیب زمینی‌ها را در آبکش بریزید.

حال روغن را در تابه‌ای بزرگ به خوبی گرم کنید و به مدت ۱۰ دقیقه سیب زمینی‌ها را در روغن تفت دهید؛ به طور مرتب سیب زمینی‌ها را هم بزنید و زیر و رو کنید تا طلایی شوند. حال سیر و فلفل دلمه‌ای را به سیب زمینی‌ها اضافه کنید و به مدت ۲ دقیقه دیگر مواد خوراک را تفت دهید.

سپس قارچ‌ها را به مواد خوراک اضافه کنید و به مدت ۵ دقیقه مواد را به خوبی تفت دهید و بعد سس وستیشر (ووسترشر) و ریحان را به همراه نمک و فلفل به خوراک سیب زمینی اضافه کنید. حال خوراک قارچ و سیب زمینی ما آماده است و می توانید آن را در ظرف کشیده و با چند تکه نان سرو نمایید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا