فست فود با قارچ

آموزش آشپزی : خوراک قارچ و کلم با سس بالزامیک

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای گیاهی و رژیمی جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم.  غذایجذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک قارچ و کلم با سس بالزامیک است می توانید در کنار انواع غذاهای گریل و سوخاری اون را نوش جان کنید و همین طور مخصوص دوستانی هست که رژیم دارند و یا گیاه خوار هستند. همانطور که گفتیم این خوراک یک غذای رژیمی بوده و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاه خوار یا به اصطلاح وجترین، می باشد. در ادامه با طرز تهیه خوراک قارچ و کلم با سس بالزامیک خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم :

۵۰۰ گرم قارچ
۵۰۰ گرم گلم کلم
پیاز کوچک یک عدد
۱ قاشق غذاخوری روغن
۵۰ گرم کره
۳ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
۲ قاشق غذاخوری سس سویا⠀
۳ حبه سیر، خرد شده ⠀⠀
۱ قاشق چای خوری آویشن (تازه یا خشک)
۱ قاشق چایخوری عسل
فلفل به میزان لازم

طرز تهیه:

در ابتدا پیاز را بسیار ریز خرد کرده و کمی با روغن تفت دهید. سپس کلم و قارچ ها را خورد کرده و با کره خوب تفت دهید تا آب قارچ کشیده و طلایی رنگ شود. حال سرکه بالزامیک، سس سویا،عسل ، سیر، آویشن، فلفل رو با هم مخلوط کرده و آن را اضافه کرده و کمی تفت دهید. در انتها موقع سرو کمی جعفری تازه یا آویشن روی غذا اضافه و نوش جان کنید.
این خوراک قارچ و کلم خوشمزه را می توانید با کمی نان به عنوان غذایی سبک و رژیمی میل نمایید یا به عنوان دورچین در کنار غذاهایی نظیر استیک و شنیسل و غذاهای سوخاری نوش جان نمایید.
لطفا نظرات ارزشمند خود را در رابطه با مطالب آموزش آشپزی با قارچ، با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا