پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : خوراک لوبیا چیتی با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با قارچ (غذای گیاهی و رژیمی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک گیاهی و رژیمی جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک لوبیا چیتی و قارچ است. این غذا بسیار کم کالری و رژیمی بوده و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب می شود و گزینه بسیار مناسبی برای افراد گیاه خوار یا به اصطلاح وجترین، می باشد. همچنین می توان از آن به صورت پیش غذا نیز استفاده نمود. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای پخت خوراک لوبیا چیتی با قارچ:
لوبیا چیتی :1 لیوان
سیب زمینی: 2 عدد متوسط
پیاز : 1 عدد
قارچ : 3 عدد
رب و ادویه : به میزان دل خواه

طرز تهیه:

ابتدا پیاز را ریز خرد کرده و سرخ می کنیم بعد قارچ های ورقه شده را به آن اضافه می کنیم. بعد از این که آب قارچ تمام شد مقداری زردچوبه و دوقاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی به آن اضافه کرده تا سرخ شود ، سپس لوبیا چیتی را اضافه می کنیم و بعد دو لیوان آب روی آن ریخته و می گذاریم تا حدود یک ساعت بپزد. وقتی لوبیا نرم شد سیب زمینی هایی که نگینی خرد شده را اضافه می کنیم و می گذاریم بپزد و خوب جا بیفتد در آخر نمک و ادویه های دلخواه را به غذا اضافه کرده و بعد از ده دقیقه زیر آن را خاموش می کنیم. مقداری آب لیمو ترش را هم می توان به عنوان چاشنی به خوراک لوبیا چیتی استفاده نمود.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا