آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : خوراک هویج و قارچ (غذای گیاهی و رژیمی)

آشپزی با قارچ : دستور پخت خوراک هویج و قارچ (غذای گیاهی و رژیمی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک گیاهی و رژیمی جذاب و خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک هویج و قارچ است که یک غذای گریل شده رژیمی بوده و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاه خوار یا به اصطلاح وجترین ، می باشد. در ادامه با طرز تهیه این غذای گیاهی خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

کره: ۱/۴ پیمانه
قارچ خورد شده: ۶ پیمانه
پیازچه خورد شده: ۱/۴ پیمانه
سس سویا: ۱ قاشق غذاخوری
رز ماری تازه: ۱/۵ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه: ۱/۴ قاشق غذاخوری
مکعب‌های نان تست برشته‌شده ادویه‌دار: ۶ پیمانه
هویج رنده شده: ۳ پیمانه
آب: ۱/۵ پیمانه

طرز تهیه:

در یک تابه بزرگ کره را روی حرارت متوسط آب کنید. قارچ را اضافه کنید و ۵ دقیقه تفت دهید تا طلایی شوند. پیازچه را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر تفت دهید. از روی حرارت بردارید. سس سویا، رز ماری و فلفل را اضافه کنید. در یک کاسه بزرگ، مخلوط قارچ، مکعب‌ های نان تست برشته شده ادویه دار و هویج را با هم مخلوط کنید. آب را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا همه مواد خیس شوند. آن‌ها را داخل ظرف پیرکس مستطیلی بریزید. روی آن‌ها پلاستیک بکشید و ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید. فر را با دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. پلاستیک را از روی ظرف بردارید و به مدت ۶۰ دقیقه داخل فر قرار دهید تا کاملاً برشته شوند. حال خوراک هویج و قارچ آماده سرو می باشد.

 

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی را در هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا