پیش غذا و دسر با قارچ

اردور قارچ جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ

گوشت در این غذا به کار نرفته و یک غذای گیاهی محسوب می شود

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ یعنی اردور قارچ رفته ایم. این اردور قارچ را می توان به عنوان میان وعده یا حتی یک شام سبک همراه بان نان میل نمود. همچنین گوشت در این غذا به کار نرفته و یک غذای گیاهی محسوب می شود و برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین گزینه مناسبی میباشد. در ادامه با ما همراه باشید با طرز تهیه اردور قارچ خوشمزه.

مواد لازم:

  1. قارچ: 10 عدد
  2. پیازچه: 2 عدد
  3. تخم مرغ (زرده): 1 عدد
  4. پنیر پارمسان: 1 فنجان
  5. سیر: 3 حبه
  6. روغن: به مقدار لازم
  7. نمک و فلفل: به مقدار لازم
  8. پودر سیر: 2 ق م
  9. پودر موسیر: 1 ق م

طرز تهیه:

ابتدا قارچ‌ها را شسته و کاملاً خشک کنید و ساقه آن را جدا کرده و داخل آن را با چاقو یا ابزار خارج کنید مواد اضافی قارچ را خرد کنید. سیر را رنده زده و پیازچه را ساطوری کنید. تابه را روی حرارت قرار داده و مواد را با مقداری روغن سرخ کنید تا آب اضافی آنها از بین برود، سپس تابه را از روی حرارت بردارید و زرده‌های تخم‌مرغ، نصف پنیر پارمسان، نمک و فلفل را به مواد اضافه نموده و مخلوط نمایید.

سینی فر را چرب کنید و کلاه‌های قارچ را کف آن بچینید، درون هر کلاه قارچ مقداری از مخلوط آماده شده بریزید، نصف باقی مانده پنیر پارمسان را روی قارچ‌ها بریزید سپس درون فر با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد به مدت 10 تا 15 دقیقه قرار دهید، پس از آماده شدن اردور قارچ را درون ظرف قرار داده و در کنار سس دلخواه سرو کنید.

نوش جانتان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای خوشمزه و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا ما را از نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، بهره مند سازید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا