پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : سیب زمینی شکم پر با قارچ تنوری

آشپزی با قارچ : طرز تهیه سیب زمینی شکم پر با قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت سیب زمینی شکم پر با قارچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه این پیش غذای مقوی و لذیذ با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ی سیب زمینی شکم پر با قارچ:

گوشت چرخ کرده: ۱۵۰ گرم
پیاز متوسط: ۱ عدد
فلفل دلمه کوچک: ۱ عدد
قارچ درشت ۴ تا ۵ عدد
سیب زمینی متوسط: ۱ عدد
نمک، فلفل و رب گوجه  به اندازه
ذرت پخته ۲ :قاشق سوپ خوری
پنیر پیتزای ورقه‌ای یا رنده شده : به اندازه دل خواه

دستور پخت:

قبل از هر چیز سیب زمینی را آب پز کرده و سپس پوست آن را جدا کنید و بعد از وسط نصف کنید و کمی وسط دو نیمه سیب زمینی رو با قاشق خالی کنید قارچ‌ها را شسته و کلاهک را از ساقه جدا کنید و مقداری به قارچ‌ها آب لیمو بزنید که در زمان پخت سیاه نشود. پیاز و فلفل دلمه ای را به همراه گوشت چرخ کرده تفت بدهید و بعد از اضافه کردن نمک، فلفل و زرد چوبه ساقه‌های قارچ خرد شده را  به همراه ذرت به مواد اضافه کنید و رب گوجه را نیز روی مواد بریزید و اجازه دهید کمی سرخ شود و در انتها شعله را خاموش کنید.

حالا با مواد وسط قارچ‌ها و سیب زمینی‌ها را  پر کنید و روی مواد را با پنیر پیتزا بپوشانید و حدود ۱۰ دقیقه در فر قرار دهید تا پنیر طلایی شود. سپس آن را در ظرف گذاشته و در صورت دلخواه با سس تزیین کنید و سرو نمایید.

 

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا