آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : کیش قارچ و اسفناج بدون خمیر

آشپزی با قارچ : کیش قارچ و اسفناج (بدون خمیر)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ غذای بین المللی جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. کیش نوعی غذای فرانسوی است که به پیراشکی شباهت دارد که مواد غذایی را داخل خمیر آرد یا چیزی شبیه آن ریخته و سپس آن را طبخ می کنند. امروز طرز تهیه کیش قارچ و اسفناج را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که بدون نیاز به خمیر و همچنین اجاق فر می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.
مواد لازم برای تهیه‌ی کیش قارچ و اسفناج:

روغن: به میزان لازم
فلفل دلمه‌ای خرد شده: ۱/۲ پیمانه
پنیر سوئیسی رنده شده: یک و نیم پیمانه
اسفناج خرد شده:۳۰۰ گرم
پیازچه خردشده: ۲ قاشق غذا خوری
روغن زیتون: ۱ قاشق غذا خوری
فلفل سیاه: ۱/۴ قاشق چای خوری
نمک: نصف قاشق چایی خوری
قارچ خرد شده: ۲ پیمانه
 تخم مرغ: ۸ عدد
شیر: ۲ پیمانه
ژامبون: ۴ ورق   آموزش آشپزی با قارچ هاگ
دستور پخت:
در ابتدا دستگاه آرام پز را با روغن چرب کنید و اسفناج‌های پخته شده را به قدری فشار دهید که هیچ آبی در آن باقی نماند. سپس روی دستمال پخش کرده تا خشک شود. در یک تابه، ژامبون‌ها را تفت داده تا برشته شود. سپس آن‌ها را خرد کنید.  قارچ و فلفل دلمه‌ای را مخلوط و با هم در روغن تفت دهید تا کمی ترد شود و در آخر اسفناج و پنیر را اضافه کنید.
در یک ظرف گود تخم مرغ‌ها را شکسته و هم بزنید، سپس شیر،  پیازچه، نمک و فلفل را اضافه کنید.
مخلوط تخم مرغ را در آرام پز ریخته سپس مخلوط قارچ، اسفناج و ژامبون را روی آن اضافه کنید. در آرام پز را بگذارید و در صورت نداشتن عجله برای ۵ ساعت و در غیر این صورت ۲/۵ ساعت آن را تنظیم کنید.
 در آخر کیش قارچ و اسفناج را به صورت قالبی از آرام پز خارج کنید و ۱۵ الی ۳۰ دقیقه بیرون بگذارید تا خنک شود سپس آن را برش زده و با سس های دلخواه سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا