غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : راگو قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه راگوی قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای طبخ شده با قارچ رفته ایم. خوراک امروز راگو قارچ هست که یک غذای ایتالیایی است؛ راگو را می توان به عنوان یک غذای ساده و سبک با نان یا به عنوان پیش غذا سرو کرد و هم می توان آن را به عنوان سس همراه پاستا سرو کرد. در ادامه با دستور پخت راگو قارچ با ما همراه باشید.

مواد لازم:

قارچ: ۴۰۰ گرم
ژامبون: ۱۵۰ گرم
پیاز: ۱ عدد
کره: ۲ قاشق غذاخوری
خامه‌ترش: ۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل: به میزان لازم
تخم‌مرغ: ۴ عدد
پنیر رنده شده: ۴ قاشق غذاخوری
جعفری خورد شده: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

ابتدا قارچ ها را شسته و سپس آنها را ورقه‌ورقه می‌کنیم. بعد ژامبون‌ها را با دقت چهار گوش‌بریده و خورد می کنیم. حال پیاز را پوست‌کنده و چهار گوش می‌بریم؛ کره را در یک تابه آب کرده، و پیاز را در آن سرخ می‌کنیم.

سپس ژامبون‌های خورد شده و قارچ را به آن اضافه می‌کنیم و همه را در حال زیرورو کردن تفت می‌دهیم. حال خامه ترش و ادویه ها را با مواد در حال تفت مخلوط می کنیم. سپس فر را با دمای ۲۱۰ درجه سانتی‌گراد گرم می‌کنیم؛ راگوی قارچ را در ظرفی که قبلاً چرب کرده‌ایم می‌ریزیم و پنیر را روی آن میریزیم و درون فر قرار می دهیم. هر وقت روی غذا طلایی شد راگو قارچ ما آماده است.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا