آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیفست فود با قارچ

ساندویچ اسلاپی جو

آموزش آشپزی با قارچ: طرز تهیه ساندویچ اسلاپی جو

ساندویچ اسلاپی جو یکی از غذاهای معروف و محبوب در منوی کافه ها است. در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله هاگ ، این بار سراغ این ساندویچ لذیذ و جذاب و طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه ساندویچ اسلاپی جو را به سبک کافه ها، برای شما در نظر گرفته‌ایم که خیلی سریع یعنی در حدود 20 دقیقه آماده می شود و یک فست فود واقعی است. مطمئن باشید این ساندویچ طرفداران زیادی در منزل پیدا خواهد کرد. لطفا در ادامه با طرز تهیه ساندویچ اسلاپی جو خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

500 گرم گوشت چرخ کرده
1 قاشق چای خوری روغن زیتون
1 عدد پیاز متوسط
2 عدد ساقه کرفس
1 عدد هویج پوست کنده
200 گرم قارچ یا 1 عدد کنسرو قارچ اسلایس
2 حبه سیر
1 عدد سس کچاپ
1 یا 2 قاشق غذا خوری سرکه
½ قاشق غذا خوری شکر
1 قاشق چای خوری نمک
1/8 فلفل
8 عدد نان همبرگری

*در صورتیکه بخواهید این ساندویچ را به صورت غذای گیاهی یا وگان طبخ کنید باید بجای گوشت چرخ کرده از سویا استفاده نمایید و کمی قارچ بیشتر استفاده نمایید. (البته باید سویا را کمی قبل در آب بگذارید تا خیس بخورد و نرم شود)

طرز تهیه:

درون یک قابلمه یا ماهی تابه گوشت را ریخته تفت دهید تا به رنگ قهوه ای در آید. گوشت که حاضر شد، آب آن را به داخل یک کاسه تمیز انتقال دهید و آن را گوشه ای بگذارید.
در همان ماهی تابه کمی روغن زیتون را بر روی حرارت متوسط گرم کنید.سپس پیاز ، کرفس و هویج را داخل آن ریخته تا زمانی که پیاز و هویج آن نرم شود به مدت ۵ دقیقه تفت دهید.حالا سیر را اضافه کرده به مدت ۳۰ ثانیه هم بزنید.
در مرحله بعد گوشت را به داخل ماهی تابه برگردانید و به آن سس کچاپ ،یک قاشق غذا خوری سرکه، شکر و نمک و فلفل را اضافه کنید و در ماهی تابه را بگذارید تا به مدت ۱۵ دقیقه خوب بپزند.
سس را مزه کرده و در صورت نیاز شکر ،سرکه و نمک را اضافه کنید.به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه در ماهی تابه را نگذارید و آن را هم بزنید.سپس آن را داخل نان ریخته و با مخلفات تزیین کنید و می توانید کمی سیب زمینی سرخ کرده یا چیپس نیز کنار آن بگذارید. حالا ساندویچ اسلاپی جو آماده سرو کردن است.

نوش جان!

 

آموزش آشپزی با قارچ | طرز تهیه ساندویچ اسلاپی جو
آموزش آشپزی با قارچ | طرز تهیه ساندویچ اسلاپی جو

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا