آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : سوته قارچ و گوشت

آشپزی با قارچ : طرز تهیه سوته قارچ و گوشت

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم سوته قارچ و گوشت است. سوته نوعی غذای ترکی است که در مدت زمان کمی آماده می شود. در ادامه با طرز تهیه سوته قارچ و گوشت خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. گوشت گوساله ریز قیمه شده: 250 گرم
  2. قارچ: 500 گرم
  3. فلفل سبز: 2 عدد
  4. پیاز: 1 عدد متوسط
  5. گوجه فرنگی: 2 عدد
  6. نمک و فلفل و روغن: مایع 4 قاشق غذا خوری

 

طرز تهیه:

چون مدت زمان پخت گوشت نسبت به سبزیجات بیشتر است پس باید آن‌ را ریز خرد کنیم و با 2 لیوان آب می‌گزاریم تا بپزد. سپس قارچ و پیاز و فلفل سبز را ریز خُرد می‌کنیم و به روغن مایع داغ شده در یک تابه، اضافه کرده و سرخ می‌کنیم. این سبزیجات را روی شعله بزرگ اجاق و با حرارت زیاد با هم زدن سوته می‌کنیم (حرارت زیاد به این دلیل است که قارچ تو حرارت کم زیاد آب می‌اندازد). وقتی آب سبزیجات کشیده شد، گوشت‌ها را به آن اضافه می‌کنیم و به هم زدن ادامه می دیم و سرخ می‌کنیم. حال گوجه فرنگی‌ها را اضافه می‌کنیم و 5 دقیقه دیگر به سرخ کردن ادامه می دیم و بعد نمک و فلفل را اضافه کرده و از روی حرارت برمی‌داریم. حال سوته قارچ و گوشت ما آماده است و می توانید ان را در کنار سیب زمینی سرخ شده یا چند تکه نان سرو نمایید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا