غذای ایرانی با قارچ

آموزش آشپزی : خوراک بامیه با قارچ (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک بامیه و قارچ (غذای گیاهی و رژیمی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای گیاهی و رژیمی خوشمزه طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم خوراک بامیه با قارچ است. این غذا بسیار کم کالری و رژیمی بوده و به علت نداشتن گوشت یک غذای گیاهی محسوب می شود و گزینه بسیار مناسبی برای افراد گیاه خوار یا به اصطلاح وجترین، می باشد. همچنین می توان از آن به صورت پیش غذا نیز استفاده نمود. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای پخت خوراک بامیه با قارچ :

قارچ: ۲ پیمانه
بامیه: ۲ پیمانه
سینه‌ی مرغ:۱ عدد
گوجه فرنگی:۳ عدد
رب انار: ۱ قاشق غذا خوری
پیازداغ: ۱ قاشق غذا خوری
فلفل دلمه‌ای: ۱ عدد
نمک و ادویه: به میزان لازم
طرز تهیه:
در ابتدا بامیه ها را حدود ۱۰ دقیقه با  نمک در آب می‌جوشانیم. قارچ‌ها را تفت داده و گوجه فرنگی و فلفل دلمه‌ای خرد شده را به آن اضافه می‌کنیم بعد پیاز داغ‌ها را به مواد اضافه می‌کنیم وقتی که بامیه‌ها پخت آن را هم همراه با مواد تفت می‌دهیم.
بعد از افزودن  ادویه و رب انار اجازه می‌دهیم تا آب غذا تمام شود. سپس خوراک ما آماده است و می توان آن را با چند تکه نان تست یا نان سفید سرو نمود.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

غذای ایرانی با قارچ هاگ را دنبال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا