پیش غذا و دسر با قارچ

سالاد قارچ مجلسی یک پیش غذای لذیذ و خوشمزه

آشپزی با قارچ : طرز تهیه سالاد قارچ مجلسی (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای لذیذ و خوشمزه دیگر درست شده با قارچ رفته ایم. پیش غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم سالاد قارچ مجلسی است که بسیار مغذی و پر خاصیت است. سالاد ها یکی از سالم ترین و پرطرفدار ترین پیش غذا ها هستند که از ترکیب سبزیجات و دیگر مواد غذایی پدید می آیند و معمولا به صورت سرد سرو می شوند. سالاد ها انواع مختلفی دارند که اکثرا جزو غذاهای گیاهی محسوب می شوند و در خانه و هم رستوران ها در کنار غذا سرو می شوند. در ادامه با طرز تهیه این سالاد خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای آماده سازی سالاد قارچ مجلسی :

کره: ۵۰ گرم
خیار شور: ۴ عدد
لیموترش تازه: ۱ عدد
قارچ مجلسی و یک اندازه: ۱۰ عدد
سیب زمینی: ۲ عدد
روغن زیتون: ۱ قاشق غذا خوری
سس مایونز: ۲ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه:

 در ابتدا سیب زمینی‌ ها را میگذاریم تا بپزند؛ سپس سیب زمینی های آب پز شده را به صورت نگینی خورد می‌کنیم. سپس قارچ ها را به صورت ورقه ورقه خورد کرده؛ حال قارچ ها را درون یک تابه با کره کمی تفت می دهیم و اجازه می‌دهیم که آب آن کشیده شود. سپس خیار شور ها را خورد کرده و با سیب زمینی‌ها و قارچ مخلوط می‌کنیم. حال نوبت آماده کردن سس سالاد می رسد.برای آماده کردن سس، روغن زیتون، مایونز و نمک و فلفل را با هم مخلوط کرده و به مواد اصلی اضافه می‌کنیم. و در آخر آب لیموترش تازه را به سالاد اضافه می‌کنیم و یک ساعت در یخچال قرار داده تا خنک و آماده‌ی سرو شود.
نوش جان!!!
امیدواریم که از تهیه و میل کردن این سالاد خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا