غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : پاستای قارچ و میگو

آشپزی با قارچ : طرز تهیه پاستای قارچ و میگو

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی پاستای قارچ و میگو است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه ی پاستای قارچ و میگو:

پاستا: ۱ بسته
گوجه فرنگی رنده شده: ۳ عدد
رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق غذا خوری
میگوی پاک شده: ۵۰۰ گرم
کره: ۵۰ گرم
سیر له شده: ۱ حبه
پیاز متوسط: ۱ عدد
قارچ ورقه شده: ۲۵۰ گرم
نمک و فلفل: به میزان دل خواه

دستور پخت:

ابتدا میگو‌ها را در آب جوش ریخته و پس از یکی دو جوش، صاف کنید تا آب آن خارج شود. سپس قارچ‌ها را ورقه‌ای خرد کرده و با کره تفت دهید تا آب آن‌ها کشیده شود. بعد از آن پیاز را خرد کرده و با ۲ قاشق غذاخوری روغن تفت دهید تا طلایی شود. سیر له شده را به آن اضافه کنید، سپس میگو را اضافه کنید. میگو را ۵-۴ دقیقه با پیاز و سیر تفت دهید، سپس قارچ را به آن اضافه کنید. نمک، فلفل و زردچوبه افزوده و هم بزنید، سپس رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و به تفت دادن ادامه دهید تا بوی خامی آن گرفته شود.
گوجه فرنگی رنده شده را به مواد اضافه کنید، حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا ریز جوش بزند و آب گوجه فرنگی تمام شود. پاستا را آب کش کنید و با سس فوق مخلوط کنید. و در آخر غذا را با جعفری تزیین کنید و سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا