آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

آموزش آشپزی : کباب مرغ و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه کباب قارچ و مرغ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار به سراغ یک غذای جذاب و لذیذ یعنی مرغ و قارچ کبابی رفته ایم. کباب ها در کشور ما جزو محبوب ترین غذاها می باشند که خوشمزه و نسبت به غذاهای سرخ کردنی سالم تر می باشند. جوجه کباب هم به نوعی محبوترین کباب ها است. در ادامه با طرز تهیه این جوجه کباب مرغ و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

1. سینه مرغ: 4 عدد
2. قارچ: 200 گرم
3. پیاز: 2 عدد
4. فلفل دلمه‌ای یا کدوسبز2 عدد
5. سیر: 4 حبه
6. روغن مایع: 1/3 لیوان
7. شکر: 1 ق
8. نمک: 1 ق
9. سرکه: 2 ق.غ
10. جعفری خردشده: به میزان لازم
11. فلفل سیاه: 1 ق.چ

 

طرز تهیه:

سیر، روغن مایع، شکر، نمک، سرکه، فلفل و مقداری جعفری را داخل میکسر قرار داده و میکس می‌نماییم تا یکدست شود سپس سینه مرغ خردشده، قارچ و فلفل دلمه‌ای یا کدوسبز را به‌صورت حلقه‌ای خردکرده و با سس مخلوط می‌نماییم.

مواد را داخل ظرف دربسته یا کیسه فریزر قرار داده و حداقل به مدت چهار ساعت داخل یخچال قرار می‌دهیم  . پس از اینکه مواد خوب مزه دار شدند به سیخ کشیده و روی حرارت گاز یا با حرارت بالای فر کباب نمایید

در مدت‌زمان پخت سیخ‌ها را حرکت دهید تا تمام مواد به خوبی کباب شوند، کباب آماده‌شده را به همان صورت داغ و همراه با برنج و چاشنی دلخواه سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا