آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیفست فود با قارچ

آموزش آشپزی : هات داگ تنوری با قارچ و پنیر

آشپزی با قارچ : طرز تهیه هات داگ تنوری با قارچ و پنیر

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک فست فود لذیذ و پرطرفدار در رستوران ها ، یعنی هات داگ تنوری با قارچ و پنیر رفته ایم. غذاهای گریل شده و تنوری در بین مردم طرفداران زیادی دارد از این رو در این مقاله دستور پختهات داگ تنوری را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه هات داگ تنوری با قارچ و پنیر لذیذ با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. نان ساندویچ: 8 عدد
  2. سس مایونز: به مقدار لازم
  3. سوسیس هات‌ داگ: 8 عدد
  4. خیار شور: 1/2 فنجان
  5. کره: 1 قاشق غذاخوری
  6. پیاز: 1/2 پیاز
  7. فلفل سبز شیرین: 400 گرم
  8. قارچ: 8 عدد
  9. پنیر چدار: 1 فنجان

طرز تهیه:

2 قاشق روغن را در پیاله‌ای بریزید و چاقو را در روغن بزنید و سپس روی سوسیس‌ ها شیار ایجاد کنید تا تمام سوسیس چاک خورده باشد و روی آن‌ها پودر سیر، پودر فلفل، آویشن یا هر ادویه‌ای که دوست دارید بپاشید. در قابلمه‌ای کوچک 1/3 روغن سرخ کردنی بریزید و زیر شعله را کم کنید تا به‌مرور روغن داغ شود. سپس روی سوسیس‌ ها با چاقو شیارهای ایجاد کنید و در روغن داغ آرام قرار دهید و پس از سرخ شدن در صافی بگذارید تا روغن اضافه آن برود. قارچ‌ها خرد کنید و در تابه‌ای با روغن تفت دهید تا به خوبی نرم و پخته شوند. سپس کنار بگذارید تا زمان آماده کردن هات‌ داگ درون نان ساندویچ قرار دهیم.

خیار شورها را نگینی خرد کنید؛ سپس داخل نان ساندویچی‌ها را خالی کنید و سس مایونز را در نان پخش کنید تا به تمام نان آغشته شود و هر یک سوسیس را در یک نان قرار دهید و روی سوسیس خیار شور بگذارید و در سینی نان‌ها را کنار هم به ترتیب بگذارید.

پیاز را پوست بگیرید و نگینی خرد کنید و در تابه کره را بیندازید و زیر شعله را کم کنید تا کره آب شود سپس پیاز را اضافه کنید و تفت دهید تا پیاز نرم شود و بعد فلفل سبزها را خرد کنید و به مواد تابه بیفزایید و با هم مخلوط کنید و در آخر مواد تابه را به همراه قارچ روی نان و سوسیس هات‌ داگ بریزید و با پنیر روی مواد را بپوشانید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا