غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : تالیاتلی میگو و قارچ

آشپزی با قارچ : دستور پخت تالیاتلی میگو و قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی تالیاتلی میگو و قارچ است.پاستا یک نوع غذای ایتالیایی است که حدود 350 مدل مختلف از آن موجود است که تالیاتلی نیز یکی از انواع آن است. در ادامه با طرز تهیه تالیاتلی میگو و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

تالیاتلی: ۵۰۰ گرم
سیر رنده شده: ۱ حبه
جعفری خورد شده: ۱/۲ پیمانه
نمک و فلفل: به مقدار لازم
قارچ حلقه شده: ۴۰۰ گرم
رب گوجه فرنگی: ۲ قاشق سوپ‌خوری
روغن زیتون: ۲ قاشق سوپ‌خوری
پیاز بزرگ: ۱ عدد
فیله گوجه فرنگی: ۵۰۰ گرم
خامه: ۱/۳ پیمانه
میگو: ۱۵۰ گرم

طرز تهیه:

روغن زیتون را در تابه بریزید تا داغ شود. پیاز و سیر را به آن بیفزایید و ۴ تا ۵ دقیقه تفت دهید تا سبک شود؛ قارچ را اضافه کنید و به مدت ۳ دقیقه تفت دهید. سپس فیله گوجه فرنگی، رب گوجه، نمک و فلفل را اضافه کنید و ۵ دقیقه تفت دهید. میگو و خامه را به مواد اضافه کنید و ۸ دقیقه زمان دهید تا کاملاً میگو بپزد. طی این مدت تالیاتلی را به مدت 10 دقیقه بپزید و سپس آبکش کنید.حال تالیاتلی را به همراه جعفری به سس پاستا اضافه کنید؛ ۲ دقیقه زمان دهید تا سس به خورد پاستا برود. حال تالیاتلی میگو و قارچ آماده سرو کردن است.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا