جهاد کشاورزی

آموزش بازاریابی محصولات کشاورزی

فراگیران با آموزش کشت پرورش و خواص دارویی و ارزش غذایی قارچ آشنا شدند

رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در اظهارات خود از برگزاری دوره‌های آموزش بازاریابی محصولات کشاورزی و پرورش قارچ خوراکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- رازقه غلامرضایی، در توضیحات برگزاری این دورها، اضافه کرد: در این دوره فراگیران با آموزش کشت، پرورش و خواص دارویی و ارزش غذایی قارچ آشنا شدند.

اهداف برگزاری این دوره

رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند درباره اهداف برگزاری دوره‌های این‌چنین، بیان کرد: هدف از برگزاری کلاس‌های مهارتی پرورش قارچ خوراکی، ایجاد زمینه مناسب برای مشاغل خانگی، استقبال فراگیران جهت پرورش قارچ خوراکی، اهمیت ارزش غذایی قارچ، پرورش آسان و ایجاد درآمد برای خانواده است.

غلامرضایی در ادامه سخنان خود با اشاره به سطح دوره‌های آموزشی، افزود: این دوره از کلاس‌ها توسط خانم‌ها کریمی و غلامرضایی تدریس شد و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه داده می‌شود.

بانوان کارآفرین

وی در بیانات خود ضمن اشاره به برگزاری کلاس آموزشی بازاریابی محصولات کشاورزی این نکته را خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها با حضور ۳۰ نفر از بانوان کارآفرین روستایی در سالن مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد و مدرس این دوره در خصوص تعاریف بازاریابی و راهکارهای مهم و اصولی در این زمینه توضیح داد.

به گفته رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند این دوره با همکاری مرکز تحقیقات و منابع طبیعی استان تهران برگزار شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا