اخبار صنعت قارچاطلاعیه‌های صنعت قارچ

آموزش شیوه‌های نوین پرورش گیاهان در سرای محلات غرب تهران

کارگاه‌های آموزشی میکرو گرین به منظور افزایش علاقه، آشنایی با شیوه‌های نوین پرورش گیاهان و پرورش قارچ ویژه شهروندان علاقه مند در سرای محلات غرب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش هاگ از خبرگزاری صداوسیما، این کارگاه‌ها به منظور جلوگیری از هدر رفت بذرها، حبوبات و ایجاد تنوع در کاشت سبزه عید برای تهیه سفره نوروز برگزار می‌شود؛ و شهروندان پس از آشنایی با مراحل کاشت میکروگرین یا ریز سبزی‌ها به صورت عملی اقدام به کاشت آن‌ها می‌کنند.

این کارگاه‌ها در حال حاضر در سرا‌های محلات شریعتی شمالی و جنوبی خانی آباد جنوبی، بهمنیار شریعتی شمالی، عبدل آباد از نیمه بهمن ماه تا نیمه اسفندماه براساس زمانبندی رویش دانه‌های مختلف و مناسب و سازگار با محیط زیست (مرکبات، سبزیجات، بذور علوفه‌ای …) به غیر از دانه غلات و حبوبات و بقولات اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان توسط کارشناسان مرکز تام برگزار می‌شود.

اصول نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزی‌کاری، پرورش انواع قارچ، ساخت گلجای زینتی، گیاهان داروئی و رابطه گیاهان داروئی با زیبایی از جمله موضوعاتی هستند که طی دوره‌های آموزشی در سرای محلات منطقه ۱۹ به شهروندان ارائه می‌شود.

براساس این گزارش شهروندان علاقمند می‌توانند برای مشاوره گیاه پزشکی، کاشت نهال و کسب اطلاعات بیشتر با شماره مرکز تام ۵۵۸۵۲۱۲۱ تماس حاصل فرمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا