اخبار عمومی و گزارش

آموزش‌ پرورش قارچ صدفی در کارگاه آموزشی‌ گل وگیاه قائم (عج)

منطقه ۱۸ فضای‌ سبز شهرداری کارگاه کاشت و تولید قارچ برگزار میکند

آموزش‌ پرورش قارچ صدفی در کارگاه، به گزارش هاگ از همشهری آنلاین، دوره‌ آموزشی نحوه‌ کاشت و پرورش قارچ صدفی در کارگاه کلینیک آموزش و مشاوره گل و گیاه قائم (عج)، به‌همت مسئولان اداره فضای‌ سبز شهرداری منطقه ۱۸، راه‌اندازی می‌شود.

 یکی از اقداماتی که مدیران اداره فضای‌ سبز منطقه ۱۸ در زمان برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌ها انجام می‌دهند طرح نظرسنجی و دریافت پیشنهادهای مردمی است. در این بخش‌ شهروندان ‌دیدگاه‌ها و نظر خود را در موضوعات و برنامه‌های مختلف از جمله عنوان کلاس‌های آموزشی مطرح و مسئولان مربوطه نیز طبق همین یافته‌ها دست به کار می‌شوند و برایشان برنامه اجرا می‌کنند.

«علیرضا عبدی»، رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه۱۸، درباره آموزش‌ پرورش قارچ صدفی در کارگاه گفت: «در فصول مختلف سال و به منظور تشویق و ترغیب شهروندان برای شرکت در دوره‌های آموزشی کاشت و پرورش گونه‌های مختلف گیاهی، کارگاه‌های آموزشی رایگان در مرکز اصلی و همچنین کلینیک‌های‌آموزش گل و گیاه این منطقه از جمله بوستان قائم (عج) برگزار می‌شود.»

در این کارگاه آموزشی، شرکت‌کنندگان با شیوه کاشت‌ گونه‌های مختلف سبزی به‌صورت عملی و تئوری آشنا می‌شوند و در پایان دوره نیز بذر سبزی میان آنها توزیع می‌شود. بر این اساس، در فصل پاییز، راه‌اندازی‌کارگاه‌ آموزشی پرورش قارچ صدفی ویژه بانوان در دستور کار کارشناسان مرکز و کلینیک آموزش گل و گیاه قائم (عج) قرارگ رفته و به‌زودی بر قرار می‌شود.

مرکز آموزش و کلینیک گل و گیاه قائم(عج) در بلوار معلم و داخل بوستان بزرگ قائم(عج) قرار دارد.

اخبار عمومی و گزارش

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا