اطلاعیه‌های صنعت قارچ

نمایشگاه ایران آگروفود 2022

بیست و نهمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته - ايران

«بیست و نهمین نمايشگاه بين المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته – ايران آگروفود 2022» از تاریخ 27 لغایت 30 خردادماه 1401 توسط شرکت پالار سامانه و همکاران خارجی آن با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران براي بیست و هشتمین سال متوالي در محل دائمی نمايشگاههای بين المللی تهران برگزار خواهد شد.

یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی نقش مهمی در رونق اقتصادی کشورها ایفا می‌کنند چرا که محل برخورد خریداران و فروشندگان و به بیان اقتصادی، نقطه تلاقی عرضه و تقاضا در سطح بین‌المللی است.
نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی است که هر ساله در تهران بر پا می‌شود. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی ” ایران فود” شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، ” ایران فود تک ” شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و ” ایران آگرو ” شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط برگزار می شود.
امسال نیز این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از 27 لغایت 30 خرداد ماه فعالیت خود را آغاز می کند.

آگروفود 2022 تا 30 خرداد ماه ادامه دارد و تا به حال شرکت کنندگان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است اما تا کنون آمار دقیقی از شرکت کنندگان منتشر نشده است.

شروع نمایشگاه آگروفود 2022

به گزارش هاگ امروز 27 خرداد‌ ماه اولین روز از برگزاری نمایشگاه AgroFood  (آگروفود) 1401 است. بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از امروز تا 30 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. آگروفود یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ های صنایع غذایی در کشور است و امسال تنها یک نماینده‌ (شرکت قارچی نو) از صنعت قارچ در این رویداد حضور دارد. این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد ‌از ظهر برقرار بوده و آماده حضور بازدید‌کنندگان می‌باشد.

اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا