کارآفرینی در حوزه قارچ

اجرای ۶۵۰ طرح اشتغال با کمک کمیته امداد در سرخس

با جذب این مبلغ تاکنون ۶۵۰ طرح اشتغال ایجادشده است

اجرای ۶۵۰ طرح اشتغال با کمک کمیته امداد در سرخس، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه از ابتدای سال در این شهرستان به‌منظور ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت این اداره از منابع بانک‌ها و کمیته امداد جذب و پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری هاگ- علیرضا دادمحمدی طی بازدید مسئولان از پروژه کارگاه‌های اشتغال و خودکفایی سرخس در رابطه با فعالیت‌های انجام‌گرفته در شهرستان عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه از ابتدای سال در این شهرستان به‌منظور ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت این اداره از منابع بانک‌ها و کمیته امداد جذب و پرداخت‌شده است.

این مقام مسئول در ادامه اجرای ۶۵۰ طرح اشتغال با اشاره به حوزه‌های موردحمایت این سازمان اضافه کرد: با جذب این مبلغ تاکنون ۶۵۰ طرح اشتغال در مشاغل دام‌پروری و کشاورزی توسط کمیته امداد ایجادشده است که دیگر طرح‌ها نیز در حال بررسی برای تخصیص منابع است.

رئیس کمیته امداد سرخس در رابطه با زمینه‌های این فعالیت‌ها تصریح کرد: این اداره امسال مشاغل جدیدی مانند کارگاه تولیدی جوراب، روغن‌گیری دانه‌های روغنی، فرت بافی، بسته‌بندی خشکبار، تولید قارچ و تولید کیک و کلوچه سنتی را برای مجریان طرح‌های اشتغال با درآمد مناسب اجرا کرده است.

دادمحمدی در تکمیل سخنان خود خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی با اختصاص زمین به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع و کمیته امداد با تجهیز و بهره‌برداری از کارگاه‌های اشتغال برای ۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۳۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به‌کار شدند.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا