اخبار عمومی و گزارش

احداث شهرک قارچ در اسلامشهر

یکی از حلقه‌های مفقوده تولید پایانه های فروش محصولات است

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از بررسی طرح احداث شهرک قارچ در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش هاگ و به نقل از روابط‌ عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران جلسه بررسی ایجاد شهرک قارچ در شهرستان اسلام شهر به درخواست فرماندار شهرستان، با حضور قائم مقام سازمان، معاون بهبود  تولیدات گیاهی، مدیر امور اراضی استان، شهبازی، قائم مقام سازمان در ابتدای این جلسه با تاکید بر لزوم افزایش سرانه مصرف قارچ  در کشور و نیاز به تامین بازار داخلی و فراهم کردن زمینه های صادرات از ضرورت پروژه شهر قارچ نام برد و بر آمادگی جهاد کشاورزی  استان تهران به عنوان استان پیشرو در صنعت قارچ برای کمک به ایجاد شهرک تاکید کرد.

این مقام مسئول طی سخان خود خواستار ضرورت همکاری انجمن قارچ کشور برای کمک به راه اندازی این پروژه و روند اجرای چنین طرح هایی شد.

زنجیره تولید باید کامل باشد

عامری با تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره قارچ گفت: یکی از حلقه های مفقوده تولید پایانه های فروش محصولات است که حل این مشکل به پایداری در تولید می انجامد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی استان با اشاره به ضرورت احداث پایانه صادراتی پروژه شهر قارچ در استان به عنوان یک پروژه مهم، افزود: احداث این پایانه در راستای سیاست های کلان وزارت جهاد کشاورزی و الگوی مناسبی برای سایر مناطق کشور می باشد.

مشخصات شهرک تخصیص داده شده

گفتنی است شهرک قارچ در زمینی به مساحت بیش از 4هکتار و با سرمایه گذاری 150میلیارد تومان پس از اخذ مجوز و تکمیل مدارک و نقشه منطقه و با تعهدات لازم و نظارت آغاز به کار خواهد کرد.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا