اخبار اقتصادی صنعت قارچ

احداث شهر تخصصی قارچ کشور در احمدآباد مستوفی

شهرستان اسلامشهر از امکان لازم برای صنعت پرورش قارچ نیز برخوردار است

احداث شهر تخصصی قارچ کشور در احمدآباد مستوفی، شهرستان اسلامشهر از امکان لازم برای تأمین مواد اولیه موردنیاز صنعت پرورش قارچ نیز برخوردار است و بسترهای لازم برای توسعه این صنعت پررونق در حوزه کشاورزی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسل پور که در نشست مشترک با اعضای انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی تهران سخن می‌گفت، عنوان کرد: ما آماده هستیم تا همکاری لازم را با این انجمن جهت ایجاد پایانه بزرگ صادرات و توزیع داخلی قارچ خوراکی داشته باشیم.

مرسل پور در رابطه با احداث شهر تخصصی قارچ کشور و موقعیت مناسب شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: با توجه نزدیکی این شهرستان به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و موقعیت استراتژیک شهرستان، بیش از ۷۰۰۰ کارگاه و مجموعه صنعتی و تولیدی در اسلامشهر مشغول فعالیت هستند.

فرماندار اسلامشهر بابیان اینکه زمینی به وسعت ۵/۴ هکتار برای احداث پایانه بزرگ عرضه قارچ در نظر گرفته‌شده گفت: ادارات شهرستان همکاری لازم را برای احداث و راه‌اندازی این مجموعه بزرگ خواهند داشت.

مرسل پور در خصوص آینده این صنعت در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر از امکان لازم برای تأمین مواد اولیه موردنیاز صنعت پرورش قارچ نیز برخوردار است و بسترهای لازم برای توسعه این صنعت پررونق در حوزه کشاورزی برخوردار است.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا