اخبار اقتصادی صنعت قارچ

احداث ٧٠ واحد صنایع تبديلی در استان سمنان

مشکلات بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری احصا و آن‌ها را برطرف می‌کنیم

۷۰ واحد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان احداث می‌شود که در صورت داشتن متقاضی برای سرمایه‌گذاری، آماده واگذاری زمین، صدور مجوزهای لازم و تسهیلات مناسب خواهیم بود. احداث ٧٠ واحد صنایع تبديلی در استان سمنان.

پیشرفت واحدهای صنایع تبدیلی

به گزارش خبرگزاری هاگ- سید حسن میرعماد در ادامه سخنان خود ضمن اعلام پیشرفت فیزیکی واحدهای صنایع تبدیلی در حال ساخت استان در حدود  ۲۰ الی ۷۰ درصد، افزود: دولت برای سرمایه‌گذاری در حوزه کار پیرامون واحدهای صنایع تبدیلی حمایت‌های خوبی را منظور کرده است و آماده همکاری برای این سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده طی سال گذشته  در خصوص سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، توضیح داد: همین میزان سرمایه‌گذاری را از بخش خصوصی شاهد هستیم که توانستند واحدهای کوچک نظیر پرورش قارچ، واحد دامداری، گلخانه و غیره را دایر کنند.

اتاق‌های بازرگانی

میرعماد در ادامه گفت: در اتاق‌های بازرگانی، در خصوص کمیسیون‌های کشاورزی به سرمایه‌گذاران مشاوره‌های لازم ارائه خواهد شد و در همین راستا در این اتاق، ظرفیت‌های موجود پیرامون کار در حوزه کشاورزی مطرح و مشکلات بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری احصا و آن‌ها را برطرف می‌کنیم. احداث ٧٠ واحد صنایع تبديلی در استان سمنان.

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه ۳۰ درصد محصولات بخش کشاورزی استان سمنان به دلیل نبودن فراورده‌های تبدیلی هدر می‌رود، ادامه داد: با توجه به اینکه راه‌اندازی واحدهای فرآوری برای افزایش اشتغال در استان هدف‌گذاری شده است لذا در اتاق بازرگانی می‌کوشیم تا توجه سرمایه‌گذاران را به این بخش معطوف کنیم.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا