گزارش عمومی

نمایشگاه آگروفود 2020

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته ایران، نمایشگاه آگروفود 2020 در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹ با ۱۸۰ مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. نمایشگاه ایران اگروفود در فضایی بالغ بر ۲۵هزار متر مربع با حضور ۱۸۰ شرکت کننده داخلی و بدون مشارکت کننده بین المللی در سالن های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ میزبان متخصصان بود.
شرکت کنندگان خارجی بدلیل محدودیت های سفر برون مرزی در سطح بین المللی ناشی از شیوع بیماری کوید ۱۹ در نمایشگاه حضور نداشتند. 

نمایشگاه ایران آگروفود بعنوان معتبرترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در خاورمیانه معروف است. در جهت تخصصی شدن فضای برگزاری نمایشگاه و بهره گیری و استفاده هر چه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان، این رویداد تجاری در چهار بخش تخصصی ایران فود، ترکیبات غذایی ایران فود، ایران فود تک و ایران آگرو با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می گردد

با توجه به نقش ارزنده و مهم نمایشگاه های بین المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات ایران، نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع تهران معروف به ایران آگروفود هر سال در تهران برگزار می گردد.

در این راستا رسانه هاگ با اعزام تیم گزارشگری خود سعی نموده تا گزارشات و تصاویری از نمایشگاه آگروفود 2020 تهیه و تقدیم نماید.


برای مشاهده سایر گزارشات عمومی صنعت قارچ، با هاگ همراه باشید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا