کارآفرینی در حوزه قارچ

اختصاص ۲ میلیارد ریال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی رفسنجان

در سال ۹۵ تعداد ۱۰۲ طرح و سال ۹۶ تاکنون تنها ۱۰ طرح اجراشده است

اختصاص ۲ میلیارد ریال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی رفسنجان، از سال گذشته تاکنون ۲ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اختصاص‌ یافته که در حال جذب این اعتبار هستیم.

به گزارش خبرگزاری هاگ، سرهنگ علی سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان، در جمع اهالی رسانه، در توضیحات بیشتر این خبر افزود: سال ۹۵ به میزان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای طرح‌هایی ازجمله پرورش قارچ، شترمرغ، طرح‌های گلخانه‌ای، پرورش بلدرچین و کبک در قالب تسهیلات ۵، ۱۰ و ۱۵ میلیون تومانی به کارآفرینان اعطا شد.

فعالیت‌های انجام‌شده از سال ۹۵

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود در خصوص فعالیت‌های سال‌های اخیر گفت: در سال ۹۵ تعداد ۱۰۲ طرح و سال ۹۶ تاکنون تنها ۱۰ طرح اجراشده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان ضمن اشاره به اختصاص ۲ میلیارد ریال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی رفسنجان و برگزاری رزمایش عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله در رفسنجان، افزود: این رزمایش ۲۴ و ۲۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

سلطانی با اشاره به شرایط کنونی در جامعه خاطرنشان کرد: در شرایط حال حاضر، جامعه اسلامی با توطئه‌های دشمن درزمینه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و جنگ نرم باید آمادگی داشته باشیم و با وحدت، ایستادگی و پیشرفت دهان دشمنان را ببندیم.

سلطانی در تکمیل سخنان خود عنوان کرد: گروه‌های جهادی ما در پایگاه‌های حوزه محلات به مرمت و بازسازی و بهسازی منازل محرومان می‌پردازند و باهدف اجرایی شدن این شعار امیدواریم بتوانیم به قشر آسیب‌پذیر کمک کنیم.

درباره رفسنجان

گفتنی است این شهرستان با جمعیت ۳۱۱ هزار نفر و ۸۰۰۰ کیلومتر وسعت در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا