پیش غذا و دسر با قارچ

خوراک اردو قارچ

دستور پخت خوراک اردو با قارچ (غذای گیاهی)

خوراک اردو قارچ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ میباشد. این خوراک را می توان به عنوان میان وعده یا حتی یک شام سبک همراه بان نان میل نمود. همچنین گوشت در این خوراک به کار نرفته و پروتئین آن از طریق قارچ تامین میشود، به همین سبب یک غذای گیاهی محسوب می شود و علاوه بر مقرون بصرفه بودن، برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین گزینه مناسبی میباشد. در ادامه با طرز تهیه خوراک اردو با قارچ خوشمزه، باما همراه باشید.

 

مواد لازم:
  1. قارچ دکمه‌ای: نیم‌ کیلو
  2. پیاز: ۳ عدد (بصورت رنده شده)
  3. تخم‌ مرغ: ۴ عدد
  4. روغن و نمک و فلفل: به مقدار لازم
  5. زعفران
  6. جعفری

 

طرز تهیه خوراک اردو:

قارچ‌ها را تمیز کرده ساطوری نمایید و 3 عدد پیاز رنده شده را در روغن کمی تفت بدهید و سپس قارچ‌ها را اضافه کرده و تفت دهید. مقداری آب و یا اگر موجود باشد مقداری آب‌گوشت به همراه نمک و فلفل به آن اضافه کنید و بگذارید پخته شود.

تخم‌مرغ‌ها را با مقداری زعفران بزنید و ظرف را از روی حرارت برداشته تخم‌مرغ‌ها را به آن اضافه کنید و دوباره روی حرارت کم قرار دهید و مقداری که سفت شد، خوراک اردو قارچ ما آماده است. آن را در ظرفی کشیده و جعفری خردشده روی آن ریخته و با مقداری نان میل نمایید.

نوش جان

 

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذا با قارچ خوشمزه و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا ما را از نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، بهره مند سازید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا