پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : اردور دلمه گوجه فرنگی با قارچ

دلمه گوجه را می توان به عنوان میان وعده یا حتی یک شام سبک همراه بان نان میل نمود

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ یعنی اردور دلمه گوجه فرنگی با قارچ رفته ایم. این دلمه گوجه را می توان به عنوان میان وعده یا حتی یک شام سبک همراه بان نان میل نمود. همچنین گوشت در این غذا به کار نرفته و قارچ پروتئین آن را تامین می کند، از این رو یک غذای گیاهی محسوب می شود و برای افراد گیاهخوار یا به اصطلاح وجترین گزینه مناسبی میباشد. در ادامه با ما همراه باشید با طرز تهیه اردور دلمه گوجه فرنگی با قارچ خوشمزه.

 

مواد لازم:

  1. گوجه‌ فرنگی: ۴ عدد
  2. نمک‌ و فلفل: به میزان لازم
  3. خرده نان جو: ۲/۳ پيمانه
  4. پیاز خر دشده: ۱ عدد
  5. سیر خرد شده: ۳ حبه
  6. قارچ خرد شده: ۱ پيمانه
  7. جعفری: ۱ قاشق سوپخوری
  8. بادام نصف شده: ۸ عدد
  9. زیتون: ۸ عدد
  10. پنیر پیتزا: ۱۵ گرم

 

طرز تهیه:

ابتدا سر گوجه‌ فرنگی را برش عرضی زده و کمی از گوشت آن را درآورده در ظرفی بریزید. خرده نان‌ها را با پیاز، گوشت گوجه‌فرنگی، سیر، قارچ، بادام، جعفری، نمک و فلفل مخلوط کرده، درون گوجه‌ فرنگی بریزید، کمی پنیر پیتزا روی هر قطعه گوجه‌ فرنگی قرار دهید و ۱۵ دقیقه در فر با حرارت ۱۷۰ درجه سانتی‌گراد بپزید تا کمی قهوه‌ای شود هر گوجه فرنگی را با یک زیتون تزئین کنید. حالا دلمه های گوجه فرنگی و قارچ ما آماده سرو می باشد.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این پیش غذای خوشمزه و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا ما را از نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، بهره مند سازید.

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا