غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : اردو میگو و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه اردو میگو و قارچ (غذای دریایی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله هاگ ، این بار به سراغ یک غذای دریایی ساده و خوشمزه و پرخاصیت رفته ایم. غذایی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم اردو میگو و قارچ است. غذاهای دریایی و مخصوصا میگو بسیار موقوی و پرخاصیت هستند و دارای خواص بسیار زیاد برای سلامتی بدن و همچنین کمترین ضرر از نظر چربی های اشباع و … می باشند. در ادامه با طرز تهیه اردو میگو و قارچ جذاب همراه ما باشید.

مواد لازم:
  1. میگو: 150 گرم
  2. قارچ: 100 گرم
  3. گوجه‌ فرنگی2 عدد کوچک
  4.  نان تست1 بسته
  5. سس سفید: 1/2 پیمانه
  6. جعفری: به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

قارچ‌ها را حلقه‌ای خردکنید سپس در مقداری روغن یا کره تفت دهید، پس‌ازاینکه آب قارچ‌ها کشیده شد نمک و فلفل بزنید و کناری بگذارید. میگوها را به روش دلخواه آماده کنید (سرخ‌کنید یا کباب کنید)، گوجه‌فرنگی‌ها را حلقه‌ای خرد نمایید. کف سینی اردور نان‌های تست‌شده را بچینید، روی هر نان حلقه‌ای گوجه‌فرنگی قرار دهید، روی گوجه‌فرنگی 1 میگو بگذارید سپس روی میگو مقداری سس بریزید. اطراف سینی را با قارچ‌های سرخ‌شده و سبزی تزئین کنید سپس اردور آماده را سرو کنید.

نوش جان

امیدواریم از طبخ و میل کردن این غذای دریایی لذیذ در کنار خانواده و عزیزانتان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود را در باب مقالات آموزش آشپزی با قارچ با ما درمیان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا