اخبار عمومی و گزارش

راه اندازی مشاغل خرد باید در دستور کار قرار گیرد

باید از روستاییان حمایت کنیم تا مشاغل خرد رونق بگیرد

به گزارش هاگ به نقل از ایرنا ایلام استاندار ایلام گفت: توجه به مشاغل خرد و جز برای ایجاد اشتغال در استان باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل استان اظهار داشت: توجه ویژه به مشاغل خرد جزو تاکیدات ریاست جمهور بوده که متاسفانه مغفول مانده است.

وی افزود: باید از روستاییان حمایت کنیم تا مشاغل خرد رونق بگیرد و رونق اشتغال در استان را شاهد باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه دامداران خرد علاوه بر تامین مایحتاج روزانه آنان، رونق اشتغال را بهمراه دارند، تاگید کرد: دلیل تعطیلی برخی کارخانجات نظیر کارخانه شیر و لبنیات در کشور عدم حمایت از دامداران خرد است.

بهرام نیا با بیان اینکه اهتمام مدیران استان گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان است، یادآور شد: معدل همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و بانک ها برای رفع موانع تولید در استان رضایت بخش و مطلوب است که این روند باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره فعالیت های صنعتی که تغییر کاربری دادند، گفت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ایلام که تغییر کاربری داده اند، آب و برق، تلفن و گاز آنان قطع و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

در این نشست مشکلات و موانع شرکت داده پردازی دورنمای دانش فردا شهرستان ایلام، طرح قارچ شهر ایلام، طرح ماهی سرد آبی در میمه زرین آباد، شرکت فجر ایلام ( تولید کننده انواع فنر خودرو)، شرکت ایوان سفال مهران، شرکت هزاره سوم ایلام مطرح و با دستور استاندار این موانع برطرف شد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا