دانش افزایی در حوزه قارچ

اسلایس قارچ

چرا باید اسلایس قارچ استفاده کنیم؟

عصر جدید زمان سرعت است، و افراد به دلیل کمبود وقت، زمان کافی برای آماده سازی مواد غذایی مثل برش قارچ برای پخت غذا، ندارند. به علاوه برش قارچ به اندازه یکسان و مناسب، ممکن است برای افراد کاری خسته کننده باشد. در رستوران‌ها و فست‌فودها نیز تخصیص زمان برای برش تعداد زیادی قارچ، چندان به صرفه نیست. به همین دلیل شرکتهای تولید قارچ خوراکی با آماده کردن قارچ اسلایس سعی می‌کنند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

قارچ اسلایس چیست؟

قارچی است که به صورت ورقه ورقه برش خورده و آماده مصرف در انواع پیتزاها، سالادها و غذاهایی است که با قارچ برش خورده تهیه می‌شود.

اسلایس قارچ چگونه تولید می‌شود؟

برای تهیه قارچ اسلایس، قارچ ها پس از شسته و تمیز شدن، در دستگاه های اسلایس قرار می‌گیرند. دستگاه‌های اسلایسر متنوعی در بازار وجود دارد. دستگاه‌های اسلایسر ساده و کوچک دستی برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند، و دستگاه های اسلایسر صنعتی کوچک و بزرگ با فناوری ساده یا پیشرفته برای استفاده در کارخانه‌ها و صنایع تبدیلی در بازار وجود دارند.

نمونه ای از سیستم مدرن آماده کردن قارچ ورقه شده و یک دستگاه اسلايسر قارچ مدرن را در یک کارخانه صنایع تبدیلی در ویدئوی زیر میتوانید مشاهده کنید:

 

با تجیهزات مناسب، تمامی قارچ ها به صورت مناسبی ورقه ورقه شده و با اندازه های یکسان خارج می شوند. انتخاب یک وسیله مناسب متناسب با بودجه و سطح کاربری ما بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم

چند نوع بسته بندی برای قارچ اسلایس وجود دارد؟

این نوع قارچ آماده شده در بسته ‌بندی‌های متنوعی در بازار وجود دارد. به طور کلی می‌توانید آن را برای مصارف خانگی در بسته‌های 250 گرمی، 500 گرمی، 800 گرمی در بازار بیابید. اما اگر صاحب رستوران یا فست فود یا کافی شاپ باشید بسته‌های فله‌ قارچ خوراکی هم در بسته بندی 5 کیلوگرم و 10 کیلوگرمی وجود دارد که به راحتی نیاز شما را برطرف می‌کند.

اگر یک تولید کننده قارچ یا صاحب یک کارخانه صنایع تبدیلی قارچ خوراکی هستید، باید ابتدا بازار فروش خود را مشخص کنید و بعد متناسب با نیاز آنها بسته بندی خود را انجام دهید.

چه درجه بندی هایی برای اسلایس قارچ وجود دارد؟

اگر قارچ ورقه ورقه می‌خواهید میتوانید آن را در سه دسته سوپر، درجه یک و درجه دو تهیه کنید. قارچ اسلایس سوپر دارای بالاترین درجه کیفیت است و از قارچهایی سفت و بدون لکه استفاده می‌شود که ماندگاری بالاتری نسبت به سایر قارچها دارد. طبیعتا قیمت آن نسبت به سایر دسته بندیها بیشتر است.

 قارچ اسلایس درجه یک ارزانتر از نوع سوپر است و با کمی لک در ظاهر همچنان از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. قیمت آن نسبت به بقیه متوسط است و طرفداران بیشتری دارد.

آخرین درجه کیفیت مربوط به قارچ اسلایس درجه دو می‌باشد که از قارچ‌های درجه دو پشت باز و با لک‌های ظاهری بیشتر تهیه می‌شود. این کیفیت از بقیه ارزانتر است و در فروشگاه‌ها و صنایع غذایی با کیفیت پایینتر و یا برای استفاده در سوپهای قارچ به کار می‌رود.

سفارش آنلاین قارچ اسلایس

می توانید جهت سفارش اینترنتی با کیفیت دلخواه از برندهای معتبر به فروشگاه آنلاین هاگ مارکت مراجعه نمایید.

در دانشنامه هاگ مقالات بیشتری در زمینه دانش افزایی در حوزه قارچ مطالعه نمایید.
3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا