فست فود با قارچ

اسنک قارچ و گوشت

طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که یک پیش غذا یا میان وعده لذیذ و خوشمزه می باشد. اسنک نوعی ساندویچ کوچک است که معمولا  مواد آن را به همراه پنیر بوده ونان آن تست یا گریل یا سرخ می شود. در ادامه با طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:
  1. گوشت چرخ‌کرده100 گرم
  2. قارچ: 100 گرم
  3. پیاز: 1 عدد متوسط
  4. فلفل دلمه‌ای1 عدد کوچک
  5. رب گوجه‌ فرنگی1 قاشق غذاخوری
  6. نان تست: ۸ عدد
  7. پنیر پیتزا: کمی
  8. کره: به میزان لازم
  9. فلفل سیاه و زردچوبه و ادویه: به میزان لازم
  10. نمک: به میزان لازم

 

طرز تهیه:

ابتدا پیاز را تفت می‌دهیم. سپس گوشت چرخ‌ کرده را به پیاز اضافه می‌کنیم و کمی تفت می‌دهیم و کمی نمک هم اضافه می‌کنیمقارچ‌ها را خورد می‌کنیم و با حرارت زیاد تفت می‌دهیم سپس به مخلوط گوشت و پیاز اضافه می‌کنیم. فلفل دلمه‌ای را هم  به مواد اضافه کرده و رب و نمک و ادویه‌جات را اضافه می‌کنیم و به مدت 1 دقیقه تفت می‌دهیم. حالا مواد آماده شده را به همراه پنیر پیتزا بین نان ها قرار می دهیم. سپس هر دو طرف نان‌ها را آغشته به کره کرده که نچسبند و اسنک‌ها در ساندویچ ساز می‌گذاریم. بعد از گذشت چند دقیقه اسنک قارچ و گوشت ما آماده است و می توانیم آن را در کنار سس دلخواه سرو نماییم.

نوش جان!!!
امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا