پیش غذا و دسر با قارچ

اسپرینگ رول قارچ با پنیر خامه‌ای

دست پیچی که امروز قصد آموزش درست کردن آن را داریم با خمیر یوفکا درست می شود

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای جذاب طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهی اسپرینگ رول قارچ با پنیر خامه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که یک پیش غذا یا میان وعده لذیذ و خوشمزه می باشد. دست پیچی که امروز قصد آموزش درست کردن آن را داریم با خمیر یوفکا درست می شود البته می توانید از نان لواش یا خمیر پیراشکی هم استفاده نمایید. همچنین این دست پیچ قارچ خوشمزه را می توان به عنوان شام سبک یا یک تغذیه عالی و مقوی برای بچه های مدرسه ای استفاده نمود. لطفا در ادامه با طرز تهیه اسپرینگ رول قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

    1. قارچ: 200 گرم
    2. خمیر یوفکا:1 بسته
    3. خامه
    4. ساقه پیازچه: به میزان لازم
    5. تخم‌ مرغ1 عدد
    6. آرد: به میزان لازم
    7. ادویه کاری و  فلفل و نمک: به میزان لازم
    8. سینه مرغ: 350 گرم

 

طرز تهیه:

ابتدا مرغ‌های رو به قطعات کوچک برش دهید. سپس 1/2 قاشق غذاخوری پودر کاری و به میزان لازم فلفل سیاه بزنید و تفت بدید. بعدازآن که مرغ‌ها پخته شد آن را از صافی عبور می‌دهیم با آب اضافی از آن خارج شود. قارچ‌ها رو باروغن تفت‌داده و پس‌ازآن که پخته شد پیازچه‌ها رو خردکرده حالا قارچ و مرغ و پیازچه و پنیر خامه‌ای را با یکدیگر مخلوط کرده و نمک را ریخته مواد داخل رول آماده است.

حالا خمیر یوفکا رو از یخچال درمی‌آوریمیک قاشق از مواد رو داخل خمیر گذاشته و به‌صورت رول درمی‌آوریم. سپس به گوشه‌ی خمیر با قلم‌موی آشپزی مقداری آب یا شیر بزنید تا از یکدیگر جدا نشوند در ظرفی جداگانه تخم‌مرغ را شکسته و خوب هم بزنید و در ظرفی دیگر آرد ریخته حالا رول‌ها رو ابتدا در تخم‌مرغ و سپس در آرد غلت دهید و در تابه با روغن سرخ‌ کنید. بعد از سرخ شدن اسپرینگ رول قارچ ما آماده سرو است.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا