تکنولوژی در صنعت قارچ

آشنایی با تولید قارچ ارگانیک

گزارشی ویدئویی از مجموعه پرورش دهنده قارچ ارگانیک

تولید قارچ ارگانیک مقاله ای است که به شما کمک می کند تا به پرورش قارچ ارگانیک بپردازید.

همراه ما باشید با کلیپ آشنایی با تولید پرورش قارچ دکمه‌ای قهوه‌ای ارگانیک

قارچ ها در کنار عطر و طعم ویژه خود، حاوی میزان زیادی ویتامین‌ ها، املاح ، مواد مغذی مفید دیگر مانند ویتامین D، ویتامین B و آنتی‌ اکسیدان‌ها و آهن است. بدیهی است وجود این ماده غذایی ارزشمند در سبد غذایی انسان، محاسن زیادی بهمراه دارد.

امروزه در صنعت تولید و پرورش قارچ به منظور کاهش خسارات ناشی از افات و بیماری ها از یک سو و از سوی دیگر با هدف افزایش راندمان تولید، استفاده از سموم و مواد شیمیایی مرسوم شده است. بدیهی است افزودن این ترکیبات به ماده غذایی مورد استفاده انسان در دراز مدت عوارض و مشکلاتی را برای مصرف کنندگان آن بوجود خواهد آورد.

در صنعت پرورش قارچ با به خدمت گرفتن علوم و تکنولوژی روز دنیا و توجه به اصول بنیادی و اولیه مهم نظیر بهداشت، انتخاب مصالح مناسب برای ساخت سالن ها، مواد اولیه مرغوب، یعنی کمپوست قارچ و خاک پوششی می توان بدون استفاده از ترکیبات و مواد شیمیایی به بالاترین راندمان های تولید و توجیه اقتصادی آن همت گمارد. در آخر نیز محصولی به بازار عرضه می شود که کاملا پاک و عاری از ترکیبات شیمیایی خواهد بود. در ادامه ویدئو کوتاهی از یک مجموعه تولید کننده قارچ ارگانیک تقدیم خواهد شد.

با تیم هاگ و مجموعه مقالات تکنولوژی در صنعت قارچ همراه ما باشید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا