اطلاعیه‌های صنعت قارچ

اطلاعیه های انجمن قارچ سال 1402

اطلاعیه های انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور در سال 1402

اطلاعیه های انجمن صنفی قارچ در سال 1402 به ترتیب تاریخ انتشار آنها به شرح زیر می‌باشد.


اطلاعیه جمع آوری بار مازاد در ایام عید و قیمت خرید تضمینی محصول قارچ

1402/12/26

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور، در راستای حمایت از تولیدکنندگان، قرار است اقدام به جمع آوری بار مازاد بر تقاضا در ایام عید و خرید تضمینی محصول قارچ، نماید. لذا در این راستا با انتشار اطلاعیه ای، شرایط و چگونگی این اقدام را شرح داده است. متن اطلاعیه انجمن در راستای طرح جمع آوری بار مازاد به شرح ذیل میباشد.

 

همکاران گرامی

اعضای محترم انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی

موضوع: نحوه جمع آوری بار مازاد تقاضا در ایام عید و قیمت اعلامی هیات امناء جدید جهت خرید تضمینی محصول قارچ

با سلام و تحیات

پیشاپیش ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و سعادت بر تمامی همکاران گرامی احتراما نظر به اراده هیات امنا تنظیم بازار قارچ کشور در خصوص ادامه سیاست های حمایتی خود از پرورش دهندگان محترم و همین طور با توجه به افت مسبوق به سابقه بهای فروش قارچ در ایام عید و جلوگیری از زیان تولیدکنندگان قارچ جهت استحضار از روز دوشنبه مورخ 1402/12/28 و 1402/12/29 به استثنا 1403/01/01 و 1403/01/02 به بعد، تا اطلاع ثانوی فرآیند جمع‌ آوری بار مازاد بر تقاضای بازار از طریق صرفا ارسال مستقیم به آدرس: صفادشت – خیابان ارسطو، بعد از جهاد کشاورزی بی بی سکینه، کوچه سرو، قواره دوم شرقی و با بهای خرید محصول از 65000 الی 70000 هزار تومان برای هر کیلوگرم محصول قارچ، به صورت حواله کمپوست و بر اساس شاخص کیفی محصول طبق گزارش کارشناسان کنترل کیفی مستقر در واحد فرآوری صورت می‌پذیرد.

لذا تقاضامند است تا جهت ارسال محصول مازاد آن همکاران گرامی هماهنگی‎‌های لازم را با جناب آقای عسگری با شماره تماس 09123662377 لحاظ فرمایید.

همچنان با توجه به مشکلات پیش آمده در سنوات گذشته خواهشمند است جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل به نکات ذیل توجه فرمایید:

  1. خرید بار مازاد تنها از واحدهایی صورت می‌پذیرد که اولا عضو انجمن بوده و ثانیا کمپوست مصرفی خود را از واحدهای عضو هیات امنای تامین کننده اعتبار صندوق تنظیم بازار خریداری کرده باشند
  2. هرگونه هماهنگی جهت ارسال محصول به صورت مستقیم بایستی تا ساعت ۲۱ شب قبل از ارسال صورت پذیرد در غیر این صورت محصول ارسالی مرجوع میگردد.
  3. در هنگام تحویل حواله مدیران واحدهای پرورش ملزم به ارائه مستندات از قبیل پروانه بهره برداری و برگه باسکول خرید کمپوست به تاریخ حداقل ۳۵ روز قبل از تاریخ ارسال محصول مازاد می‌باشند.

جهت اطلاع بدیهی است که تبعات هرگونه اقدام خارج از ضوابط مندرج در این مکاتبه بر عهده شخص پرورش دهنده بوده و به تبع آن تسویه حساب آنها ترتیب اثر داده نمیشود و همچنین در صورت بروز چنین موضوعی واحد پرورش قارچ ناقض نکات مورد اشاره حق هر گونه شکایتی را از خود سلب نموده است.

 

مهدی رجبی

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی ایران

 

تصویر اطلاعیه انجمن

به رسم امانت داری تصویری از نسخه اصلی اطلاعیه انجمن صنفی در پیوست قرار گرفته است.

اطلاعیه جمع آوری بار مازاد در ایام عید و قیمت خرید تضمینی محصول قارچ - صفحه اول
اطلاعیه جمع آوری بار مازاد در ایام عید و قیمت خرید تضمینی محصول قارچ – صفحه اول
اطلاعیه جمع آوری بار مازاد در ایام عید و قیمت خرید تضمینی محصول قارچ - صفحه دوم
اطلاعیه جمع آوری بار مازاد در ایام عید و قیمت خرید تضمینی محصول قارچ – صفحه دوم

نشست اعضای كميته خاک پوششی انجمن صنفی

نشست تخصصی اعضای كميته خاک پوششی، متعلق به انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراكی كشور، برای تعیین قیمت جدید این محصول، در روز یکشنبه 1402/10/17 در محل دفتر انجمن صنفی برگزار گردید.

قیمت تعیین شده برای خاک پوششی، پس از بررسی ها و بحث در مورد موارد مختلف توسط اعضای کمیته تعیین خواهد شد، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نشست تخصصی کمیته خاک پوششی انجمن صنفی پرورش قارچ

جلسه پرورش دهندگان قارچ با اعضای انجمن

روز یکشنبه 1402/10/03، جلسه میان نمایندگان پرورش دهندگان قارچ خوراکی و اعضای انجمن صنفی برگزار گردید. این جلسه به همت سرپرست و همكاران محترم دفتر امور گلخانه، گياهان زينتی و قارچ خوراكی وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.

جلسه پرورش دهندگان قارچ ميان نمايندگان محترم پرورش دهندگان قارچ در استان فارس و رؤسای انجمن های صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراكی کشور و انجمن صنفی تولیدکنندگان بستر رويش قارچ (کمپوست قارچ) كشور، در محل دفتر ياد شده واقع در وزارت جهاد كشاورزي برگزار شد. در این جلسه مباحث مختلفی پيرامون فروش قارچ، بهای فروش بستر رويش قارچ (قیمت کمپوست)، اقدامات انجمن‌ها و شرايط كنونی صنعت قارچ در كشور مورد بررسی و بازنگری مجدد قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراكی ايران

جلسه پرورش دهندگان قارچ با اعضای انجمن صنفی
جلسه پرورش دهندگان قارچ

اطلاعیه انجمن صنفی در رابطه با دریافت کد شناسه محصول

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور با انتشار اطلاعیه ای، در راستای ترغیب تولیدکنندگان قارچ به دریافت QR Code برای محصولات خود و چگونگی دریافت آن از سازمان نظام مهندسی، منتشر نموده است.

همچنین یک ویدیو جهت آشنایی بیشتر با QR Code (کد شناسه محصول) محصولات کشاورزی گلخانه ای و قارچ خوراکی نیز به همراه این اطلاعیه منتشر شده است که می توانید آن را ملاحظه بفرمایید.

 

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

 

همکاران گرامی

تولیدکنندگان محترم عضو انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی

موضوع: اخذ QR Code (کد شناسه محصول)

با سلام تحیات

همانطور که استحضار دارید در طول سالیان اخیر آگاهی از روند تولید محصول برای مشتریان به یکی از ارکان اصلی فضای کسب و کار در هر صنفی تبدیل شده، لذا در این راستا نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور اقدام به راه اندازی سامانه جهت اعطای QR Code (کدشناسه محصول) برای محصولات گلخانه و قارچ خوراکی نموده است. در ادامه با توجه به اهمیت موضوع و تاثیرگذاری فراوان اخذ این کد در عرضه  محصول قارچ خوراکی به بازار، احتراما این انجمن طی انعقاد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی کشور، کلیه روند صدور مجوز در این رابطه را در اختیار گرفته است و حهت تسهیل گری و ارائه خدمات به اعضای خود تمامی فرایند از ابتدا تا اخذ کد مورد اشاره را به صورت رایگان برای واحدهای فعال در صنعت قارچ به انجام میرساند.

بنابراین از واحدهایی که عضو انجمن می باشند و همچنین علاقه مند به دریافت کد شناسه محصول هستند دعوت به عمل می آید تا با شماره های (پیشماره021) 44770841 – 44770837 تماس حاصل نموده و در این راستا مشمول حمایت ها و خدمات انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور قرار گیرند.

در ادامه به رسم امانت داری تصویر اصل اطلاعیه در پیوست قرار خواهد گرفت. (۴ آذر ۱۴۰۲)

اطلاعیه انجمن صنفی در راستای دریافت QR Code (کد شناسه محصول)
اطلاعیه انجمن صنفی در راستای دریافت QR Code (کد شناسه محصول)

اطلاعیه انجمن صنفی درباره قیمت فروش قارچ

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور با انتشار اطلاعیه ای قیمت جدید فروش قارچ خوراکی بصورت بسته بندی و همچنین اسپان (بذر قارچ) را اعلام نمود که از تاریخ 1402/09/01 قابل اجرا می باشد. اطلاعیه انجمن به شرح زیر میباشد:

همکاران گرامی

تولید کنندگان محترم صنعت قارچ کشور

موضوع: اعلان نرخ جدید فروش قارچ بسته بندی و اسپان

با سلام و تحیات

نظر به تورم حاکم بر فضای اقتصادی کشور و سیال بودن نرخ ها و به تبع آن افزایش هزینه های تولید و همچنین پیرو مصوبه هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی، احتراما بهای جدید فروش قارچ بسته بندی و اسپان به شرح جدول ذیل بحضور اعلان میگردد.

جهت استحضار نرخ های مندرج در این مکاتبه از تاریخ 1402/09/01 قطعی و لازم الاجرا می باشد.

 

محصول وزن درب مزرعه مصرف کننده
قارچ بسته بندی 200 گرمی 200 گرم  24.750  32.175
قارچ بسته بندی 400 گرمی 400 گرم  48.730 64.350
قارچ بسته بندی 800 گرمی 800 گرم  81.400 107.470
قارچ بسته بندی 1000 گرمی 1000 گرم  93.500 123.200
اسپان (بذر) 1 کیلوگرم 40000

رونوشت:

سرکار خانم دکتر فتاحی فر سرپرست محترم دفتر امور گلخانه، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی، جهت استحضار

 

بنا به رسم امانت داری تصویر اصل اطلاعیه نیز در پیوست قرار میگیرد. (۱ آذر ۱۴۰۲)

اطلاعیه قیمت جدید قارچ بسته بندی و اسپان (بذر قارچ)
اطلاعیه قیمت جدید قارچ بسته بندی و اسپان (بذر قارچ)

اطلاعیه انجمن جهت اعلام قیمت فروش قارچ خوراکی بصورت فله

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور با انتشار اطلاعیه ای بهای جدید فروش قارچ خوراکی بصورت فله را اعلام نمود که از تاریخ 1402/08/06 قابل اجرا می باشد. اطلاعیه انجمن صنفی درباره قیمت قارچ به شرح زیر میباشد:
همکاران گرامی

تولید کنندگان محترم صنعت قارچ

موضوع: اعلان بهای جدید فروش قارچ فله

با سلام و تحیات

نظر به افزایش چشمگیر هزینه های تولید و تورم حاکم بر فضای اقتصادی کشور و در راستای حمایت از پرورش دهندگان محترم و بروزرسانی بهای فروش محصول قارچ در تناسب با هزینه های واحدهای تولیدی طبق مصوبه هیئت مدیره این انجمن، احتراما نرخ جدید فروش قارچ فله به شرح زیر اعلان میگردد. جهت استحضار عملیاتی نمودن فروش محصول با اعداد مندرج در این مکاتبه از تاریخ 1402/08/06 قطعی و لازم الاجرا می باشد.

محصول وزن درب مزرعه مصرف کننده
 قارچ فله درجه 1 بسته بندی در اوزان 3 و 5 کیلویی در سبد پلاستیکی با پوشش کامل با کاغذ مناسب آرم دار یا در کارتن آرم دار شرکت 1 کیلوگرم  807.000
قارچ فله درجه 1 بسته بندی شده در نایلون های 5 کیلویی آرد دار شرکت 1 کیلوگرم 787.000
قارچ فله درجه 1 بسته بندی شده در نایلون های بدون آرم مشخص 1 کیلوگرم  777.000
 قارچ ریز baby 250 گرم 490.000 570.000
قارچ اسلایس  1 کیلوگرم 770.000

رونوشت ها:

سرکار خانم دکتر فتاحی فر سرپرست محترم دفتر امور گلخانه، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی، جهت استحضار

بنا به رسم امانت داری، تصویر اصل اطلاعیه نیز در پیوست قرار خواهد گرفت. (۳ آبان ۱۴۰۲)

اطلاعیه انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ برای اعلان قیمت قارچ فله
اطلاعیه انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ کشور برای اعلان قیمت جدید قارچ فله

اطلاعیه انتخابات بازرس مجمع انجمن صنفی قارچ

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور قرار است تا در تاریخ 1402/07/18 جهت انتخابات بازرس مجمع انجمن صنفی، انتخاباتی در محل دفتر انجمن برگزار کند. لذا با انتشار اطلاعیه ای از کلیه اعضای علاقه مند، برای ثبت نام به عنوان کاندیدا برای شرکت در این انتخابات، دعوت به عمل آورده است.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

همکاران گرامی

تولیدکنندگان محترم عضو انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور

با سلام و تحیات

احتراما به استحضار می رساند مجمع عمومی عادی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی با دستور کارهای ذیل، در روز سه‌شنبه مورخ 142/07/18، راس ساعت 15 و در محل دفتر این انجمن واقع در: تهران، چیتگر، بلوار کوهک (علیمرادیان)، مجتمع اداری تجاری طوبی، بلوک c اداری، طبقه 13، واحد 5 به شرح آگهی پیوست برگزار میگردد؛ لذا از افرادی که تمایل به کاندیداتوری به عنوان بازرس را دارند، خواهشمند است بر اساس بند 9 ماده 34 اساسنامه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1402/07/08 یعنی 10 روز قبل از برگزاری مجمع صدرالاشاره، نسبت به تسلیم درخواست کاندیداتوری به انضمام برنامه مدون کاری به این انجمن اقدامات لازم را معمول فرمایید.

دستور کارها:

1- بررسی و تصویب گزارش هیئت مدیره و بازرس

2- بررسی تصویب ترازنامه و صورت های مالی انجمن

3- انتخابات بازرس اصلی و علی البدل

4- سایر مواردی که در حیطه اختیارات مجمع عمومی عادی باشد
بنا به رسم امانت داری اصل اطلاعیه در پیوست قرار میگیرد. (۲۲ شهریور ۱۴۰۲)

اطلاعیه ثبت نام در انتخابات بازرس انجمن
اطلاعیه ثبت نام در انتخابات بازرس انجمن صنفی پرورش قارچ

 


انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی و انجمن صنفی تولیدکنندگان بستر رویش قارچ با انتشار 2 اطلاعیه جداگانه قیمت جدید قارچ فله، بسته بندی، کمپوست قارچ، خاک پوششی، قارچ صادراتی، قارچ قهوه ای، قارچ اسلایس و قارچ ریز (baby) را اعلام نمودند که لازم الاجرا از تاریخ 1 شهرویر ماه 1402 می باشد.

متن این اطلاعیه ها به شرح زیر می باشد.

همکاران گرامی

تولید کنندگان محترم صنعت قارچ

موضوع: اعلان بهای جدید فروش قارچ فله، بسته بندی، خاک پوششی، قارچ صادراتی، قارچ قهوه ای، قارچ ریز (baby) و بلنچ

با سلام و تحیات

نظر به تورم حاکم بر فضای اقتصادی کشور و افزایش بی رویه هزینه های تولید و در راستای صیانت از حقوق تولید کنندگان و جلوگیری از زیان احتمالی، احتراما بهای فروش محصولات مختلف صدرالاشاره بر اساس مصوبه هیئت مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی به شرح پیوست اعلان می گردد.
جهت استحضار نرخ های مندرج در این مکاتبه از تاریخ 1402/06/01 قطعی و لازم الاجرا می باشد.

1- با توجه به شروع فصل صادرات بهای فروش محصول قارچ بر اساس استانداردهای صادراتی درب مزرعه برای کشور امارات (معادل 7 درهم) و برای کشور عراق (یک میلیون ریال) به ازاری هرکیلوگرم اعلان می گردد.

2- بهای جدید خاک پوششی درجه 1 با تضمین کیفیت واحد تولید فروش خاک معادل (600.000 ریال به ازای هر کیسه 22 کیلوگرم) اعلان میگردد.

استاندار خاک درجه 1: خاک درجه یک با ارائه تضمین کیفیت توسط واحد تولیدی خاک به پرورش دهندگان به همراه سایر خدمات از قبیل عودت قبل از مصرف، تحویل گواهی ازمایشگاه واحد خاک به همراه نمودار پاستوریزه توسط بخار آب و مواد افزودنی مجاز و امکان بازدید پرورش دهنده از واحد تولیدی خاک.

3- قیمت فروش قارچ کرمینی در بسته بندی های مختلف به میزان 25 درصد بیشتر از اعداد مندرج در بند 5 این مکاتبه می باشد.

4- قیمت بلنچ با تفکیک سه درجه اعلان می گردد.

1.500.000 ریال A
1.300.000 ریال B
1.100.000 ریال C

5- قیمت فروش قارچ به تفکیک فله و بسته بندی به شرح جدول زیر اعلان می گردد

محصول وزن درب مزرعه مصرف کننده
 قارچ فله درجه 1 بسته بندی در اوزان 3 و 5 کیلویی در سبد پلاستیکی با پوشش مناسب با کاغذ مناسب آرم دار یا در کارتن آرم دار شرکت 1 کیلوگرم  69.900
قارچ فله درجه 1 بسته بندی شده در نایلون های 5 کیلویی آرد دار شرکت 1 کیلوگرم 68000
قارچ فله درجه 1 بسته بندی شده در نایلون هایبدون آرم مشخص 1 کیلوگرم  67000
قارچ بسته بندی 200 گرمی 200 گرم  22.500  29.250
قارچ بسته بندی 400 گرمی 400 گرم  44.300 58.500
 قارچ بسته بندی 800 گرمی 800 گرم  74000 97.700
 قارچ بسته بندی 1000 گرمی 1000 گرم  85000  112000
 قارچ ریز baby 250 گرم 42000 50000
قارچ اسلایس  1 کیلوگرم 70.800

 

متن نامه اعلان نرخ فروش بست رویش قارچ (کمپوست)

همکاران گرامی

تولید کنندگان محترم بستر رویش قارچ

موضوع: اعلان نرخ فروش بستر رویش قارچ (کمپوست)

باسلام

نظر به افزایش لجام گسیخته هزینه های تولید و تورم حاکم بر فضای اقتصادی کشور به میزان بالاتر از 50 درصد بر اساس آمارهای رسمی ارگان های اجرایی احتراما نرخ فروش بستر پرورش قارچ کمپوست فاز 2 طبق مصوبه هیئت مدیره این انجمن به ازای هرکیلوگرم به میزان ( 62.000 ریال – شصت و دو هزار ریال) اعلان و از تاریخ 1402/06/01 قطعی و لازم الاجرا می باشد؛ لذا خواهشمند است اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی به واحدهای پرورش طرف قرارداد خود را لحاظ فرمایید. همچنین جهت استحضار نرخ فروش کمپوست فاز 3 طبق سنوات گذشته به میزان 25 درصد بالاتر از نرخ اعلامی کمپوست در این مکاتبه می باشد.
در پایان به رسم امانت داری تصویر اصل اعلامیه ها در پیوست قرار خواهد گرفت:

 

منبع: انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور – انجمن صنفی تولیدکنندگان بستر رویش قارچ (۲۵ مرداد ۱۴۰۲)


انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور با انتشار اطلاعیه ای، افزایش قیمت قارچ بسته بندی را اعلام نمود. در این اطلاعیه بهای جدید قارچ بسته بندی برای عرضه در مرکز فروش قارچ مهرآباد، اعلام شده است.

قیمت های جدید از 1402/05/01 قابل اجرا می باشد.

متن اطلاعیه به شرح زیر میباشد:

همکاران گرامی

تولیدکنندگان محترم قارچ خوراکی کشور

موضوع: افزایش بهای محصول قارچ عرضه شده در بسته بندی

با سلام و تحیات

نظر به افزایش روزانه نرخ مواد اولیه و لزوم همسان سازی بهای فروش محصول قارچ با تورم حاکم بر فضای اقتصادی در راستای توجیه پذیر نمودن فضای کسب و کار پرورش قارچ و جلوگیری از زیان پرورش دهندگان و همچنین با توجه به مصوبه هیات مدیره انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی احتراما نرخ جدید فروش محصولات بسته بندی به شرح جدول پیوست جهت استحضار و هرگونه بهره برداری بحضور اعلان میگردد.

جهت اطلاع آن همکاران بزرگوار، عملیاتی نمودن اعداد مندرج در این مکاتبه در حوزه فروش از تاریخ 1402/05/01 قطعی و لازم الاجرا می باشد.

*تذکر: با توجه به افزایش نرخ سبد احتراما در راستای عرضه محصول با کیفیت به بازار اختلاف محصول در سبد و کیسه تابلوی اعلانی به میزان 20 هزار ریال می باشد.

بنا به امانت داری اصل اطلاعیه نیز در پیوست قرار میگیرد. (۲۵ تیر ۱۴۰۲)

اطلاعیه انجمن صنفی پرورش قارچ در رابطه با افزایش قیمت قارچ بسته بندی
اطلاعیه انجمن صنفی پرورش قارچ در رابطه با افزایش قیمت قارچ بسته بندی
اطلاعیه انجمن صنفی پرورش قارچ در رابطه با افزایش قیمت قارچ بسته بندی
اطلاعیه انجمن صنفی پرورش قارچ در رابطه با افزایش قیمت قارچ بسته بندی

 


انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور، پیرو افزایش دستمزد و حقوق نیروهای قارچ چین و همسان سازی دستمزد نیروهای انسانی فعال در این صنعت، اطلاعیه ای منتشر کرد که به شرح زیر می باشد:

همکاران گرامی

پرورش دهندگان محترم قارچ کشور

موضوع: همسان سازی دستمزد قارچ چینی برای واحدهای تولیدی قارچ

با سلام و تحیات

همانطور که استحضار دارید هرساله با افزایش نرخ دستمزد و حقوق منابع انسانی شاغل در واحدهای تولیدی عملا بخشی از هزینه ها به عنوان حق العمل قارچ چینی برای واحدهای پرورش صنعت قارچ اعمال میگردد لذا طی بررسی های به عمل آمده و تناقض های موجود در میزان هزینه پرداختی در این حوزه، احتراما این انجمن در راستای جلوگیری از تضییع حقوق متقابل پرسنل زحمت کش قارچ چین و همچنین پرورش دهندگان محترم جهت همسان سازی دستمزدها به شرح جدول زیر هزینه های مورد اشاره را جهت اعمال و هرگونه بهره برداری بحضور ایفاد می نماید. (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

به رسم امانت داری اصل اطلاعیه پیوست می گردد.

اطلاعیه انجمن صنفی در رابطه با همسان سازی دستمزد ها
اطلاعیه انجمن صنفی در رابطه با همسان سازی دستمزد ها
اطلاعیه انجمن صنفی در رابطه با همسان سازی دستمزد ها
اطلاعیه انجمن صنفی در رابطه با همسان سازی دستمزد ها

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور در رابطه با موضوع پرداخت حق عضویت جهت برگزاری انتخابات بازرس، اطلاعیه ای منتشر کرده است که به شرح زیر می باشد:

همکاران گرامی

اعضای محترم انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور

موضوع: پرداخت بدهی‌های حق عضویت برای متقاضیان شرکت در مجمع عمومی عادی انجمن جهت برگزاری انتخابات بازرس

 

با سلام و تحیات

نظر به برگزاری مجمع عمومی عادی انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی در نیمه اول خرداد ماه سال جاری در خصوص برگزاری انتخابات بازرس احتراما خواهشمند است در صورت تمایل به شرکت در انتخابات مذکور طبق مفاد اساسنامه با قید فوریت نسبت به پرداخت بدهی‌ها و حق عضویت خود تا سررسید اردیبهشت ماه سال 1402 اقدامات لازم را معمول فرمایید.

به رسم امانت‌داری فایل اصلی اطلاعیه انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی در پیوست قرار گرفته است. (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲)

 

اطلاعیه انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور در رابطه با موضوع پرداخت حق عضویت
اطلاعیه انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور در رابطه با موضوع پرداخت حق عضویت

 


اطلاعیه انجمن صنفی درباره نمایشگاه روزهای قارچی

انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی درباره نمایشگاه روزهای قارچی Mushroom Days که در روزهای 10 الی 12 ماه May سال 2023 برگزار میگردد اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر نموده است:

عرض سلام و وقت بخير خدمت اعضاي محترم انجمن قارچ، ضمن قبولي طاعات و عبادات شما بزرگواران در اين ايام مبارك احتراما همانطور كه استحضار داريد رويداد جهانی (روز قارچ Mushroom Day) در تاريخ ٢٠ تا ٢٢ ارديبهشت ماه در كشور هلند برگزار ميگردد لذا با توجه به اهميت موضوع و برنامه ريزی های صورت گرفته توسط انجمن قارچ كشور مقرر گرديده تا هيئتي از توليدكنندگان صنعت و عضو انجمن به همايش مورد اشاره اعزام گردند بنابراين از متقاضيان دعوت به عمل مي آيد تا با قيد فوريت حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ ١٤٠٢/٠١/١٩ اطلاعات خود ازقبيل (نام و نام خانوادگي لاتين، تاريخ توليد ميلادي، شماره پاسپورت و تاريخ انقضاء پاسپورت ميلادي و آدرس كامل لاتين) را ارسال فرمايند

توجه فرماييد اطلاعات مذكور جهت معرفي براي صدور دعوتنامه ميباشد لذا با توجه به كمبود وقت از متقاضيان خواهشمند است سريعا نسبت به ارسال اطلاعات خود همكاري هاي لازم را معمول فرمايند
جهت استحضار هزينه اوليه مصاحبه و در صورت موافقت صدور ويزا به ميزان تقريبي ٤٥٠ الي ٥٠٠ يورو براي هر نفر ميباشد و ساير هزينه ها در صورت اخذ ويزا متعاقبا اعلام ميگردد.

 

اطلاعیه انجمن صنفی در خصوص نمایشگاه Mushroom Days
اطلاعیه انجمن صنفی در خصوص نمایشگاه Mushroom Days

سی و ششمین دروه نمایشگاه روزهای قارچی پس از وقفه ای 2 ساله به دلیل همه گیری بیماری کرونا امسال در روزهای 10 الی 12 ماه May سال 2023 ( 20 الی 22 اردیبهشت 1402) در کشور هلند برگزار می گردد. (۱۸ فروردین ۱۴۰۲)

اطلاعیه های صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا