کارآفرینی در حوزه قارچ

افتتاح بزرگترين كارخانه توليد قارچ سيستان و بلوچستان

این طرح در قالب شرکت تعاونی با اشتغال‌ زایی ۳۰ نفر به‌طور مستقیم به بهره‌برداری رسید

افتتاح بزرگترين كارخانه توليد قارچ سيستان و بلوچستان، این طرح در قالب شرکت تعاونی با اشتغال‌ زایی ۳۰ نفر به‌طور مستقیم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری هاگ- جمشید رخشانی نسب طی برگزاری نشستی با اهالی رسانه، با اشاره به پروژه‌های دیگر، گفت: همچنین کلنگ ساخت یک باب سالن ورزشی چندمنظوره در شهرک کهک شهرستان زهک بااعتبار ۲۵ میلیارد ریال به زمین زده شد.

برگزاری جشن انقلاب و المپیاد ورزش همگانی

وی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و افتتاح بزرگترين كارخانه توليد قارچ سيستان اضافه کرد: برگزاری جشن انقلاب و المپیاد ورزش همگانی ازجمله برنامه‌های ششمین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان زهک بود. وی همچنین در همین رابطه ادامه داد: ۲۴ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در شهرستان زهک در حال بهره‌برداری است. فرماندار زهک در خصوص میزان اعتبار اختصاص داده‌شده گفت: برای ساخت این طرح‌ها ۶۶ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال هزینه شده است.

اشتغال‌زایی

رخشانی با اشاره به میزان شغال ایجادشده در رابطه با پروژه‌های مذکور، تصریح کرد: با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه اشتغال ۱۱۷ نفر در شهرستان زهک فراهم می‌شود. لازم به ذکر است منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع‌شده است.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا