کارآفرینی در حوزه قارچ

افتتاح کارگاه پرورش قارچ مدرسه استثنایی باغچه بان

با حضور معاون وزیر و رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور

کارگاه پرورش قارچ خوراکی در مدرسه کودکان استثنایی باغچه بان شهرستان بهبهان با حضور آقایان حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و جناب مودت، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش هاگ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کارگاه پرورش قارچ مدرسه استثنایی باغچه بان شهرستان بهبهان صبح امروز پنج شنبه 18 آذر ماه سال 1400، با حضور سید جواد حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و کورش مودت، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افتتاح شد.

گفتنی است این کارگاه با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال احداث و 150 میلیون ریال در آن کشت قارچ صورت گرفته است .

این کارگاه در زمینی به مساحت 40 متر مربع و با کمک آموزش و پرورش استثنایی استان و خیرین با هدف تکمیل دروس مهارت دانش آموزان مقطع متوسطه حرفه ای احداث شده است.(۲۰ آذر ۱۴۰۰ )

كارگاه توليد قارچ خوراکی شهرستان ملکشاهی

افتتاح كارگاه پرورش قارچ، با تلاش و همت سپاه ناحیه مسجدسلیمان کارگاه پرورش قارچ افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ در خوزستان، با آغاز هفته بسیج و در راستای حرکت به‌ سوی اقتصاد مقاومتی، کارگاه پرورش قارچ در منطقه مال جونکی شهرستان مسجد سلیمان با حضور فرماندهی محترم سپاه ناحیه مسجد سلیمان جناب سرهنگ پاسدار سید عبدالمطلب رحیمی حسینی افتتاح گردید.

حمایت بسیج سازندگی سپاه

لازم به ذکر است که این کارگاه تولیدی قارچ خوراکی با اعطای تسهیلات از طرف بسیج سازندگی سپاه ناحیه مسجد سلیمان آغاز به کارکرده است.

گفتنی است، این کارگاه با هزینه‌ ای بالغ‌ بر ۲۰۰ میلیون ریال شروع به کارکرده که مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال آن تسهیلات اعطایی از طرف بسیج سازندگی سپاه ناحیه مسجد سلیمان است. با راه‌ اندازی این کارگاه به‌ صورت مستقیم برای ۳ نفر اشتغال‌ زایی ایجاد شده است.(۲ آذر ۱۳۹۶)

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا