کارآفرینی در حوزه قارچ

افتتاح واحد توليد قارچ خوراکی

حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی

افتتاح واحد توليد قارچ، افتتاح و بهره‌برداری از واحد تولیدی قارچ خوراکی دکمه‌ای و پرورش بلدرچین در خوی انجام شد. هدف از این اجرای این طرح‌های تولیدی در حوزه‌های قارچ خوراکی و پرورش بلدرچین را می‌توان حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و
اشتغال‌زایی و بهره‌مندی از نیروی کار و سرمایه جوان ایرانی، دانست.

جزییات بیشتر

به گزارش خبرگزاری هاگ و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته بسیج با حضور مسئولین سپاه خوی و جمعی از مسئولین شهرستانی طرح اقتصادی پرورش قارچ دکمه‌ای در بدل‌آباد شهرستان خوی بااعتبار بالغ‌بر ۱۵ میلیون تومان افتتاح شد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی در جریان برگزاری این افتتاحیه، در همین رابطه عنوان کرد: اشتغال‌زایی و تولید از اولویت‌های بسیج سازندگی است و ما امید داریم که بال پشتکار بسیجیان و حمایت دولت بتوانیم در راستای اقتصاد کشور گام‌های مثبت برداریم.

سرهنگ محمد محمد زاده با اشاره به شعار ما می‌توانیم، خاطرنشان کرد: استعداد و نبوغ جوان ایرانی زبان زد عام و خاص است و ما می‌دانیم با یک حمایت جزئی از جوان ایرانی می‌توانیم کلی بازده داشته باشیم این مقام نظامی ضمن اشاره به اهمیت این طرح، افزود: کارآفرین بسیجی ما با راه‌اندازی افتتاح واحد توليد قارچ  توانست دست ۴ نفر را گرفته و اشتغال‌زایی نماید.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا